![]() |
Verhofstadt doet het weer
Volgens de RTBF heeft Guy een job van de koning.
Hopelijk gooit hij zijn gsm weg; Ik hoorde dat Leterme en Milquet vaak per gsm en e-mail werkten. Hoe kun je nu zo onderhandelen? |
Zeiden ze ook wat voor job? :?
|
BDW nu op RTBF
|
Ik vraag me af waarom dit een oplossing zou kunnen zijn. Gaat Open VLD overleggen met het Vlaams Belang, misschien?
|
Verhofstadt wordt de eerste Keizer van Belgica
|
De liberalen vormen de grootste politieke formatie. Misschien gaan ze de touwtjes in handen nemen. Ik heb het hier al eerder gezegd. Om een rechts regering te hebben en een "grote" staatshervorming heb je linkse partijen nodig. Probleem is volgens niet zozeer de staatshervorming maar gebrek aan vertrouwen in kartel CD&V-NVA.
|
Citaat:
|
Na wat er de laatste dagen gebeurd is lijkt het vertrouwen tussen de kartelpartners zoek... Tenzij CD&V haar vertrouwen in Leterme opzegt.
|
Nu speculeert Di Rupo op een regering met slechts een minderheid aan Vlaamse kant, zonder het Vlaams Kartel.
Dat ze dat maar eens proberen, dan weet de Vlaming wat zijn stem waard is. |
Op de RTBF zegt Elio: laat Verhofstadt nog een beetje doordoen met zijn regering.
|
Extra Terzake!
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch op z'n minst ernstiger dan vorig jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij TerZake weten ze precies nog niets over een opdracht voor Verhofstadt. :?
|
Citaat:
BDW schittert trouwens weer ;-) |
Citaat:
Verhofst zou best nog een beetje wachten voor hij redder vh vaderland wil spelen, zal dan beter lukken. Laat ze nog een beetje klungelen. |
Citaat:
Volgens mij was dat al zo vanaf dag 1. Je moet politici onderbreken want anders blijven ze maar ratelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be