![]() |
Nieuwe wending, wat nu?
Yves Leterme geen formateur meer, is het einde van België in gezet?
|
Geen van die twee opties.
Er komt een regering die zal aanmodderen en van crisis naar crisis waggelen, de verkiezingen in 2009 worden radicaler. |
Het einde van België is langzaam ingezet met het Egmontpact, versneld door de ongelijke regeringen (tripartite op Vlaams niveau, paars op federaal vlak) en door deze crisis nog verder versneld.
We komen in de buurt. Ik weet niet of we er al zijn, maar we komen dichter en dichter. |
Kan ik anders even een (tijdelijke) typische Belgische oplossing voorstellen:
![]() |
On recommence avec les mêmes:lol:
Of zou het niet eenvoudiger zijn als de regering het volk ontbond en een ander koos?[toegeschreven aan Bertold Brecht] |
hoe eerder een Onafhnakelijk Vlaanderen hoe beter
nu hebben wij 3 opties daarna : Kapitalistische Honden zijn , een staat voor Facisten ......of : Volksrepubliek Vlaanderen na de Onafhaneklijkheids dag kunt u stemmen op : www.watnu.vl :lol: |
Of nog beter: de volksnationaal-solidaristische staat Vlaanderen 8-)
|
Whaha, er zitten 36% losers op dit forum.:lol: Als het optie twee wordt, treedt optie één in werking.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Optie 1.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees voor het einde van België, misschien nog niet nu of in 2009, maar het zit eraan te komen.
|
Citaat:
|
Wie denkt dat België door deze crisis zal ophouden te bestaan neemt zijn of haar dromen voor werkelijkheid. België zal dit overleven. :-)
Dat moet ook wel, er staan voor mij 10 bakken Duvel op het spel! :lol: |
België moet spitten willen we vooruit komen met ons Vlaanderen
|
"Ons Vlaanderen"? Wiens Vlaanderen is het dan volgens u?
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be