![]() |
Wie wint het meest bij de mislukking van Leterme?
Leterme heeft nu voorgoed afgedaan, einde carrière. Jammer.
Maar wie heeft nu eigenlijk volgens u de meeste politieke winst gehaald uit zijn falen? Nogmaals een faire, gebalanceerde, uiterst interessante poll van uw immer peilende C2C. |
Citaat:
|
ik mis een optie:
"Goeie vraag" |
Alle Vlamingen want het einde van Belgie komt dichterbij. Er komt geen Belgische regering meer.
Wie dat nu nog niet begrepen heeft mag beginnen twijfelen aan zijn kennis van de Belgische politiek. |
hangt ervan af wie het slim speelt.
ik hoop dat het hierna nogmaals faalt en nogmaals en nogmaals en nogmaals en zo voort tot dat enkel de psychisch gestoorde belgicisten hun mond nog durven opentrekken wat nu eigelijk al een beetje het geval is. |
Citaat:
|
De Vlaams vastberadenheid zal alle Vlaamse partijen doen pieken.
Onder Vlaamse partijen worden zeker niet gerekend : de VLD, de Spa en Groen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij kunnen zonder Wallonië, maar Wallonië niet zonder ons. :-D |
Citaat:
Sorry, zei tonen geen enkele solidariteit integendeel ze gedragen zich als een parasiet in de pels van de Vlamingen. |
Cd&v/n-va
|
Citaat:
|
Citaat:
NB: De vakbonden moeten ook hun commerce laten draaien hé, ze verdienen er geld mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zegt u maar welke federale regering er komt. Oranje-Blauw? Dan zal het met staatshervorming zijn of het zal niet zijn. |
Zijn geldschieters: de pressiegroepen van het Vlaams kapitaal. Ik ben benieuwd hoeveel hij toegeschoven kreeg om deze miserabele vertoning neer te zetten.
|
ik vond het echt wel goed, voor mijn part mag het wat geld gekost hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be