![]() |
alles eruit
eel de dag ziek geweest
en nu, net, alles uitgekotst. Khad nix geten, dus het was puur gal. en echt veel. kvermoed wel enkele liters. Echt vies. Kheb nu ook uitslag in mijn gezicht. Zo van die rode puntjes overal. Vreemde is dat ik niet weet van waar het komt. Gisteren niet uitgeweest noch gedronken. (men vriendin is overvallen geweest) Dus ksnap niet vanwaar het komt.. Iemand tips voor deze zaterdagavond toch nog aangenaam te maken? |
Joh. Wat is er met je vriendin gebeurd? :shock:
Misschien gewoon een soort van ondervoeding/slechte voeding? Friet, bier, friet, bier? Aangenaam: neem een kopje thee. Misschien wat rijst. |
Citaat:
|
Thee heb ik net gemaakt ze
kdacht nog een beschuitje met confituur te eten. |
Citaat:
OK. Rooibosthee is het beste in jouw toestand. |
Misschien kan je huisdokter helpen.
|
Citaat:
Ik vind wel dat ze wat gevaarlijk is geweest. Toen die kerel hun mes bovenhaalde en dreigde haar te steken, sloeg men vriendin gewoon op die kerel zen neus 8O. Toen hebben ze de handtas van haar schouder afgerukt. Allegoed dat ze niet gestoken is geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit al bijna 2 jaar in de herrie, dit weekend hopelijk het slot. Op nog geen 20 meter afstand van me huis zijn ze een emplecement aan het vernieuwen. Grote schijnwerpers en een enorm lawaai en vette stress. Foto van een jaar geleden: |
Citaat:
En staan die rode puntjes alleen in je gezicht? |
you're going to die, man...
that's for sure ! Dunno when or where, but you're going to die. |
Citaat:
discussieren me u is useless :?;-) |
Citaat:
ik denk dak allergisch ben voor het zuur van wat uit men maag kwam denk ik e.. Laatste keer dat ik die uitslag had, was na het nuttigen van veel wodka. ma de afgelopen dagen nix gedronken van alcohol (op een pintje na) |
Citaat:
Ik wou met die vraag gewoon ff een potentieel levensbedreigende aandoening uitsluiten. ;) Zolang je niet te ellendig bent om te forummen, zal 't wel meevallen zeker? ;) Veel beterschap alleszins! |
ja, het ga al iets beter nu het er uit is.
kga eens slapen. Hopelijk morgen fully recovered. |
Citaat:
Duvelke, welke buurt moeten we nu wat vermijden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be