![]() |
Air Force One
Gisteren met veel plezier naar de film 'Air Force One' gekeken, het heeft een vorm van uniek genot te kijken naar de slechtste film ooit gezien.
Welke was jouw slechtste film? |
Citaat:
AFO een slechte film? Tis geen superfilm maar slecht? Mijn slechtste film, AL DIE BLEITFILMS. |
Zonder twijfel al die Amerikaanse kerstfilms, zeker als ze dan nog zo hypermoraliserend zijn, genre: bedrijfsmanager is een echte rotzak en komt op kerstmis tot inkeer.
|
Citaat:
Die vallen nog mee maar die bleitfilms, das erger. |
Films gebaseerd op ware feiten zijn meestal niet erg te genieten...
|
Citaat:
|
Star Wars moet zowat het saaiste geweest zijn dat ik ooit gezien heb
|
Citaat:
|
Ik ga voor de disneyfilm dinosaur, ze hebben een enorm budget, het onderwerp der onderwerpen, en dan nog weten ze het voor elkaar te krijgen om als moraal van het verhaal te nemen dat mensen beter zijn dan dinosaurussen en wel aardig kunnen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het op goede verhalen, als de filmmaker geen fantasie heeft maar wel toevallig een goed waargebeurd verhaal kent is dat ook goed...
|
Citaat:
Ook liefhebber van Duitsgedubde natuurfilms. |
Citaat:
|
Ik ben ooit eens in slaap gevallen in de bioscoop bij de film "the english patient" zegt genoeg zeker.
Oh ja bij de film "the talented mr Ripley" was ik het bijna afgebold. |
Citaat:
*Jazeker verhuist naar de negeerlijst van Den Ardennees* ;-) |
Citaat:
|
Die laatste met Hugh Grant.
Oh wacht eens even: �*lle films met Hugh Grant zuigen onwijs. Maar de laatste, mijn goedheid, wat een gruwel! Zelfs dat leuke bekkie van Drew heeft niks kunnen goedmaken :shock: ![]() |
films over drugs �* la pulp fiction, lock stock & 2 smoking barrels, blow etc. vind ik slecht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be