![]() |
De Steve in Steve Stevaert is eigenlijk Robert(dacht ik)
Rik Daems is tegenwoordig Hendrik Daems! iemand nog zo een vbn van PR gerelateerde naamswijzigingen? Wat vinden jullie ervan! Ik kan er niet zo goed tegen! :? Vind dat het iets weg heeft van 10 om te zien en de Vlaamse showbizz.. |
Fientje is Josephine
|
Volgens mij heet Filip De Winter eigenlijk Philip, maar heeft hij dit veranderd omdat dat te Frans klinkt.
|
Mieke Vogels is Maria Vogels
Francis Van den Eynde is Serafijn Van den Eynde Geert Bourgeois is Yves Leterme :wink: |
De voornaam van Stevaert is inderdaad Robert.
Hij kon echter de voornaam Steve gratis erbij krijgen. Normaal moet men immers betalen voor een verandering van de voornaam. |
Citaat:
is zijn bloed dan toch niet zo Vlaams als hij wil?daar gaat z'n bodemtheorie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij sommige voornaamsveranderingen kan je nog spreken van afkortingen (Hendrik -> Rik)
Bij Robert 'Steve' Stevaert is het pur sang gedaan omdat het mooier en commerciëler klinkt om zo makkelijker een "hype" rond zijn persoon te creëren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger mocht men gewoon geen "Amerikaanse" namen en toestanden geven aan kinderen. De naam moest reeds bestaan en eigen creaties waren niet toegestaan. Daardoor hebben veel mensen een "klassieke" naam en daarnaast ook een "roepnaam".
Een dokter bij ons in het dorp heet officieel ook "Robert" en heeft hier Bob van gemaakt. |
Willy Claes is Daniel Ducarme
|
Als ik later president ben, mag iedereen mij gewoon Pelgrim blijven noemen, hoor.
|
En uw echte naam is? :wink:
|
Pelgrim volstaat hoor, da's mijn artiesten naam. Over een jaar of tien als ik president wordt, volstaat dat, gezien de huidige evolutie.
|
PELGRIM
PELGRIM PELGRIM PELGRIM ik hoop tegen die tijd natuurlijk op een aanzienlijke en vooral goedverdienden post he. PELGRIM PELGRIM PELGRIM PELGRIM VEUR PRESIDENT |
:lol:
Gij moogt al minstens minister van staat worden. |
bwa verdient dat goed ?
'k zijn gene geldwolf maar ik hem toch graag genoeg op mijn rekening staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be