![]() |
Jongeren verpesten sinterklaasfeestje
Citaat:
Omdat de nationaliteit niet bij jongeren staat, zet ik het maar onder binnenland. Ik vind dit toch heel grof. 12 jaar, sinterklaas feest... Is er dan niets meer veilig en heilig voor jongeren |
Wtf.
|
Op het nieuws zei men trouwens dat die ventjes nog echt kinderen waren, jonger dan 10.
Ik denk dat we dus gerust kunnen zeggen dat het weer om "jongeren" gaat, zoals altijd. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
''Ach, no big deal'' zal Patje van het schoon verdiep zeggen. |
Ik vraag me dan af...
Sinterklaas is een feest dat zij niet vieren. Is dat dan de reden dat ze het voor onze kinderen moeten verpesten?? En gelezen... het zal wel weer uitlokking zijn |
Citaat:
|
Citaat:
hoe durven wij een feest vieren dat zij niet hebben... Eigenlijk zouden we het moeten afschaffen... Pure uitlokking, discriminatie... (voor de duidelijkheid; ik doe sarcastisch mee ;-)) |
Citaat:
|
mijn gedacht...
|
dan wil je als vader je kinderen beschermen...
word je neergestoken of krijg je een verkeersbord tegen je hoofd... Ook het feit dat ze 'versterking' gingen halen zegt heel veel... Wanneer komt er nu eens een duidelijk signaal dat dit gedrag niet te tolereren is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"jongeren"
in feite kun je de afkomst van de daders altijd weten, wanneer ze in de pers niet expliciet zeggen dat het Belgen/Vlamingen zijn, kan je er van op aan dat het allochtonen zijn. |
maar nee, het is dubbele uitlokking...
A. die kindjes waren een feestje aan het vieren dat niet in hun cultuur gevierd zal worden B. die papa heeft één er van een tik gegeven... volgens eerste bronnen Op het nieuws zeiden ze ook dat alle jongeren kunnen ontkomen zijn en nog voortvluchtig zijn... |
Citaat:
|
haha ik ben er van overtuigd dat het om allochtonen gaat, wou alleen geen problemen krijgen hier op het forum door het bij integratie te zetten lol
|
Citaat:
|
Daarnet op NL1 Nieuws: "Sinterklaas is het toppunt van beschaving."
Onze beschaving loopt gewoon voortdurend gevaar. En het begint al héél jong. We leven ten slotte in Bezette Gebieden, en moeten die binnenkort gaan teruggeven. :evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be