![]() |
Heeft Leterme spijt?
Ik ben naar de Laatste Show aan het kijken en net voor hij de handdoek in de ring gooide, zei Leterme blijkbaar tegen Pol Vandendriessche (terwijl hij zijn arm om zijn schouder sloeg): "Pol, je had het ook allemaal anders gedacht hé"
Misschien heeft Leterme met de inbreng van N-Va wel gegokt en heeft hij nu spijt; maar durft niet meer achteruit? En tekent het hun karakter? Pol vertelde dat Vandeurzen chips bovenhaalt als ze in een vergadering honger hebben en Leterme bijt zijn tanden stuk op okkernoten. |
hij schetst gewone mensen, niets mis mee.
|
Citaat:
Van zijn Marseillaise weten we het ook nog altijd niet. Een flater of opzettelijk, wie kan het met zekerheid zeggen ? |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag heb ik in De Morgen een lezersbrief gelezen. Daarin stond dat Leterme een kartel had gevormd met N-VA om stemmen van het Vlaams Belang af te snoepen.
Uiteindelijk heeft het Vlaams Belang niet echt veel verloren en heeft zijn kartel er ook niet voor kunnen zorgen dat hij 1ste minister is geworden. Misschien dat hij daarom spijt heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden die moeten laten gaan met dedecker dan was er van beide geen sprake meer |
Citaat:
|
Citaat:
Bôh, ik ben de mening toegedaan dat dit al bij al nog goed uitpakte. Zeer knappe redenering overigens. Gaat die ook op voor pakweg de star spangled banner in plaats van de Brabançonne? |
Zeker ben je nooit, maar hoogst wss wou hij gewoon grappig doen wat spijtig genoeg totaal verkeerd is uitgepakt. Dat hij de tekst van het bel.volkslied niet zou weten is absurd daar hij de tekst van de marseillaise wel kent.
edit: Daar Leterme franstalig is zal hij toch ook wel weten wat hij zong en dat die tekst helemaal niet toe te schrijven is aan het belgisch koningkrijk. Dus 99.5% zeker is het een grap en dat is ook te zien aan de lichaamshouding. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be