![]() |
Niet-benoemde Randburgemeesters wakkeren het vuur opnieuw aan
Citaat:
|
Zij leven van provocaties, dat is al lang gebleken
|
Citaat:
|
Dat soort figuren mogen ze na een Vlaamse onafhankelijkheid meteen tot ereburger uitroepen. 10 keer effeciënter dan een Dewever of Dewinter samen. Misschien moeten ze hem een column geven in 't Pallieterke of al tot erevoorzitter verkiezen van de VVB.;) Ik snap eigenlijk niet hoe seperatisten zich aan dit soort figuren kunnen ergen. Dergelijke tegenstanders kan men alleen maar dromen.
|
Citaat:
|
Humo vraagt ook er in Beauvechain faciliteiten mogen komen. (2/3 bouwaanvragen zijn daar van Nederlandstaligen)
"Ah, nee" zeggen ze, "taalhoffelijkheid, dat is de oplossing." maw: Vlamingen in Wallonië moeten Frans leren. |
Eén van de twee antwoordde toch op de vraag of er later misschien ook "taalhoffelijkheid/faciliteiteiten/Franse eentaligheid" in Leuven zou komen, toch dat "er ook grenzen getrokken mogen worden" (of iets dergelijks).
Vreemd. Ik dacht dat die grenzen reeds in 1963 getrokken waren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een clowns zijn dat toch. Hoe kom je erop: je bent de facto ontslagen en gaat dan doodleuk verklaren wat je over een maand over negen nog van plan bent te gaan doen.
Hopelijk maakt het dit makkelijker voor Keulen om de FDF'ers definitief de laan uit te sturen en zelf iemand te benoemen. |
hoe groot brussel wel niet is......
vandaag ne gestoorde geest gesproken die het heel leuk zou vinden moest belgie zo rap mogelijk gesplitst worden, want zo denkt hij, dan gaat brussel een soort monaco-belastingsparadijs worden, en dat ziet hij wel zitten............ klein probleemke echter.... de kerel woont in wolvertem, bij mijn weten nog altijd een vlaamse gemeente, maar ja als ge dicht bij brussel woont en ge spreekt frans dan zijn de grenzen blijkbaar nogal rekbaar......... :twisted: |
Citaat:
|
Samen met de Werkgroep wallonie-brussel zou je denken dat de walen de boedelscheiding aan het voorbereiden zijn maar op zo'n manier dat ze brussel met rand kunnen annexeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat dit soort figuren geestelijk nog in het ancien regime leven. Moesten ze weten dat Congo geen kolonie meer is van België en de Societé Generale verkocht is dan zouden ze pas flippen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be