![]() |
Forumverkiezingen, tweede ronde!
Naar aanleiding van;
Citaat:
Misschien een ideetje, om het deze keer iets inhoudelijker te maken, kunnen de forumpartijen misschien een klein begeleidend tekstje en / of een stuk of drie concrete *kuch* voorstellen neerschrijven? :-D |
|
Citaat:
BVW, GRAWWD, TVABZWIHVWWZW? |
Wil men hier dan zo graag ruzie?:| :| :|
|
Wat? Lukken de onderhandelingen eventjes niet?
Het forum gaat splitsen!!! (Hysterie! Voornamelijk Franstalig gejank!) Ik roep op tot een nationale betoging voor de eenheid van het forum! :twisted: |
Citaat:
Ok, da's genoteerd. En wat zijn de partijpunten? |
Ik doe hier niet aan politiek ;-) Was eventjes vergeten dat deze draad blijkbaar enkel diende voor de sollicitatiebrieven...
|
Citaat:
Gewenst, zelfs. :-P |
Weet je wat, ik richt een progressieve seculiere forumpartij op, d666 (waarbij de d natuurlijk voor demonen staat, niet voor democraten, dat zou plagiaat zijn). Misschien kom ik nog wel met standpunten, en heel misschien nog wel met leden.
|
Ik richt een eenmanspartij op, hashiwokakero, het moet maar eens gedaan zijn met de Japanners te discrimeren, gelijke rechten voor de Japanners!
|
Citaat:
|
Oké, standpunten. D666 wil:
-In samenspraak met experts een drastische inkorting van de lijst van verboden drugs. Het taboe moet verdwijnen en mensen moeten voorgelicht worden over de effecten in plaats van dealers rijk te maken en zich dood te snuiven aan de vervuiling die ze er gratis bij krijgen. -Afschaffing van het begrip erkende godsdienst. Deze mensen worden niet langer positief gediscrimineerd, met bijzondere subsidies en het recht om regels te overtreden als je een smoes hebt, noch negatief, bijvoorbeeld door een verbod op religieuze symbolen. -Er moet meer geïnvesteerd worden in film en muziekproducties uit eigen streek. Ik wil weleens een goede Nederlandstalige monster-movie zien, en bij gorehound mogen ze ook eens op gaan schieten. En dat gaat allemaal vanaf dit forum geregeld worden. Goed hè? |
Citaat:
|
:lol:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be