![]() |
Hoeveel procent van de Vlamigen kiest voor..
Wat is uw inschatting wat de Vlamingen willen?
Hoeveel procent kiest wat? Mijn inschatting is: 25 % onafhankelijkheid 45 % veel meer bevoegdheden en een Confederatie 25 % voortzetting van de huidige federale Staat 5 % voor een Unitair Belgie |
Koffiedik kijken is niet mijn specialiteit. Laat dat maar aan madame Soleil over...
|
Citaat:
Ze peilen regelmatig om hun koers te bepalen. |
Citaat:
|
ik denk niet dat dit forum representatief zal zijn.
|
Onduidelijke peiling, moeten wij zeggen wat we denken of wat onze mening is?
|
volgens mijn bescheiden en slechts rudimentair juridisch geschoolde kennis, kan je confederaal niet loskoppelen van onafhankelijkheid ... een mogelijk belgische confederatie is iets dat pas kan ontstaan na onafhankelijkheid van de deelstaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn wens is 1 en ik heb als prognose 2 ingevuld. |
Citaat:
|
Citaat:
Kent Belgie iets dergelijks als: http://www.21minuten.nl/21minuten/index.asp? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duveltje voor een onafhankelijk Vlaanderen ;-)
|
Citaat:
Als dat alles is wat u wilt inzetten voor een onafhankelijk Vlaanderen, dan snap ik waarom het niet vlot ;) |
Citaat:
Mijn vraag was echter niet bedoeld om het recht te bepalen, maar om de wens van de Vlamingen aan te geven. |
Ik ben nooit voorstander geweest van een enquête. Het geeft steeds een kompleet vals beeld. Er is maar één goede manier en dat is het houden van een referendum bij gans de vlaamse bevolking, maar ja, men weet goed genoeg wat dat als uitslag zou brengen en daar durft geen enkele politieker zich aan te wagen met de hete adem van het koningshuis in de hals.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be