![]() |
'groupe de choc' moet België redden
Citaat:
ze vinden zelfs geen vertalingen meer ... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=CN1D8T0R |
Citaat:
|
Van wie en voor wie is Belgie?
|
Citaat:
:belgievl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
U vergeet de Franstalige Brusselaars en de DuitsTALIGEN. En iedereen die de Belgische nationaliteit heeft is Belg. ;-)
|
Citaat:
|
Ik wil het allemaal een kans geven, het is wellekes geweest, stilstand is ergerlijk en zeker niet verstandig. Ik denk, of beter gezegd, ik hoop dat iedereen zich nu goed herinnert hoe de pionnen op het bord zijn gezet tijdens de voorbije periode. Bovendien zijn nieuwe verkiezingen niet direct mogelijk en zijn ze volgens mij ook overbodig.
Tijd om orde in de chaos te scheppen, eender wie dat oplost, in dit geval hebben twee honden voor een been gevochten en is er een konijn mee gaan lopen. Ovidius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, daar zijn de wijzen weer. Goed dat we die nog achter de hand hebben voor dié momenten waarop blijkt dat het electoraat weer eens geflaterd heeft in het kiezen van fatsoenlijke, redelijke vertegenwoordigers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor details Ik heb al lang gezien dat het niets meer wordt, ik stem ook zo in de verschillende polls hier, maar ik weet ook dat dit een dans is die je niet kan stoppen, het is dansen tot het einde. Voorlopig speelt het orkest nog steeds. EDIT: Sorry voor de beeldspraak maar in al die maanden is zowat alles al gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be