![]() |
Plan VDB, weg ermee!
Citaat:
Markant: vooral de christelijke en liberale bonden waren hier ferm vertegenwoordigd! En dat voor ASOCIALE maatregelen! |
de zgn. socialen zijn dan meestal het asociaalst e. typisch, die soccen toch e :evil:
|
Dat ventje krijgt natte dromen bij het idee van geld te verbranden
|
Ik ben student, en tegen studiefinanciering door de overheid. Wat zegt ge daarvan.
En nee, ik ben geen rijkeluiskindje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok weet het weer, LBC en ACV waren er ook, nog enkele andere ook hoor...alleen de rooien die ontbraken wat, juist een kleine delegatie van animo. |
Citaat:
VSOA heeft vooral regendingskes uitgedeeld aan studenten, ze waren ook niet met zo veel. en alhoewel ACOD een akkoord met het plan VDB heeft ondertekend, waren er wel enkele ACOD vertegenwoordigers. ABVV jongeren was er ook. maar die zijn dan ook tof. |
Citaat:
Alhoewel ik deze hervorming ook niet snap. |
Inge, komen er nog acties?
|
Citaat:
|
Citaat:
oja, en daarna nog pintjes gedronken op de bus:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn immers geen sociale verkiezingen in de openbare diensten. Die mensen vertegenwoordigen dus enkel zichzelf. Maar als je dat zegt ben je niet maatschappelijk geëngageerd en niet solidair enz. Citaat:
En cewl man. |
Animo? voeren ze dan geen actie tegen 'hun' minister? En aan de KUL heb ik hier en daar iets gehoord maar toch niet veel
|
Citaat:
|
Citaat:
Slecht vormgegeven affichkes trouwens, met 'n flauwe cartoon. Maar goed. |
Citaat:
het ziet er alleszins niet naar uit dat de minister toegevingen wil doen aan de studenten. met de vakbonden en instellingen wordt er nog wel onderhandeld. een vakbondsman zei het gisteren wel goed: 'VDB is een professor. hij wordt niet graag tegengesproken door studenten.' |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be