![]() |
Na 180 dagen, is dit het einde van België?
Hetzelfde als de vorige polls.
Na het afschieten van de oranje-blauwe coalitie en de pogingen van dhr. Verhofstadt is de situatie wederom drastisch veranderd. Maar de echte vraag is of dit de aanloop is voor een nieuwe regering(Verhofstadt III?) of het het begin van het einde van België is. |
Dit is de aanloop voor een nieuwe regering, waarschijnlijk Leterme I, en België zal blijven bestaan. :-)
|
Misschien wel het einde van een onafhankelijk vlaanderen.
Want eerlijk nu, onze aller BDW is toch ver naar de achtergrond geschoven. |
180 dagen bijna een half jaar zenne mannekes :-P
|
Citaat:
Het einde van het begin van België (België zijnde het 1000jarige rijk) |
Citaat:
|
Ik zie nog geen toenadering in de geesten.
Niet tussen de Waalse en de Vlaamse partijen, en niet tussen de verschillende "politieke families". Behoudens het gezever "dat er dringend een regering nodig is, in het belang van bla bla ....", maar ze blijven op hun standpunten staan. Er is dus een reële kans dat de Vlaamse en de Waalse onafhankelijkheid in het zicht komt. Neem maar eens dat er bij ieder "dringend" probleem dat voorgelegd wordt aan het parlement, gekrakeeld zal worden dat het niet mooi is. |
Het begin van het einde van Vlaanderen en Wallonië misschien.
|
Eender welk etiket erop hangt zolang we maar niet blijven stilstaan en wortel schieten zoals nu.
|
Ik kies voor optie 4 (Interesseert me niet). Landen komen en gaan, dat valt niet tegen te houden. Wanneer een bepaalde constructie obsolete wordt, verdwijnt ze. Het valt nog te zien of dit met België zo is, maar zoals ik al zei: het interesseert me niet.
|
Citaat:
Is al gedaan. :roll: |
volgens de burgemeesters van Linkebeek en Wezembeek-Opem wel.
ik weet het niet maar ik hoop het wel. |
Citaat:
ja dan kunnen we Yves Leterme ook direct afschrijven omdat hij effe op de achtergrond is:roll: |
Morgen juist een half jaar hé:oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus er moet flink gespoten worden. Natuurlijk wel met een biologisch verdelgingsmiddel, om de Groenen mee te krijgen. |
Citaat:
De koning heeft een noodverband gelegd. Het land heeft nu een nood -premier en een nood-informateur dit allemaal verenigd in de kapitein Verhofstadt . Hij heeft in de EU al schipbreuk geleden en hij zal dat ook in Belgie doen. Dus het is een kwestie van tijd en geduld. Vandaag een half jaar en het zal nog wel en jaartje duren. |
Nu mogen ze niet opgeven, ik wil dat rekord!:-D 208 dagen hmmm...:-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be