Jazeker |
7 december 2007 20:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
(Bericht 3131082)
Dat zou iig het wereldwijde verspreidingsgebied verklaren.
Ooit op Jamaica in een 'bar' (plank met flessen in tuinhuis) gestaan waar ze geen Coca Cola, geen Pepsi en geen Fanta of geen andere 'bekende drank' hadden maar wel Heineken. Bij 35 graden notabene.
Geloof me; dan smaakt pis echt beter.
|
Boh... ik weet niet of je een golden shower fetish hebt, maar ik heb liever heineken dan pis. Qua smaak toch. Nu ja, liever Cara pils dan Heineken uiteraard, maar de smaak is 1 ding. Ik ben doorgaans gewoon doodziek van Heineken de dag daarna. Geen kater, daarvoor heeft dat fluitjesbier niet genoeg alcohol, maar mijn maag springt op en neer tussen mijn tenen en mijn hersenen. En ja... ik heb een gevoelige maag, maar kan gerust zonder problemen wat zware bieren drinken en gezond zijn de volgende ochtend (dat half uurtje wakker worden daargelaten) maar met Heineken dat al heel licht weegt qua alcohol moet ik 's ochtends doorgaans gewoonweg overgeven. Er zit een soort van rommel in (of misschien zit er iets goeds in de rommel) dat maakt dat ik de volgende dag gewoon moet overgeven. En dan spreek ik niet over overconsumptie van dat goedje.
Echt, we kunnen Vlaanderen laten aansluiten bij Nederland maar dan moeten we sluitende akkoorden hebben over de bescherming van onze culinaire en bier-traditie. Zondermeer kan Nederland fluiten naar Vlaanderen.
|