![]() |
Inbreker in Hasselt vermoord : weer vrijspraak ?
Inbreker sterft na achtervolging door bewoners in Hasselt
Een achtervolging tussen een inbreker en bewoners is vanavond voor de verdachte dief fataal afgelopen. Dat heeft hoofdcommissaris Nico Schrooten van de lokale politie Hazodi (Hasselt-Zonhoven-Diepenbeek) bekendgemaakt. De feiten speelden zich af rond 20.30 uur in de buurt van de Kiewitdreef in Kiewit (Hasselt), een zijstraat van de baan Hasselt-Eindhoven (N74). De inbreker werd op heterdaad betrapt, waarna de bewoners de achtervolging inzetten. Tijdens die achtervolging gebeurde een incident, waarbij de inbreker om het leven kwam. (belga/tdb) Er was al eens zo een groepsmoordpartij in het verleden en ze zijn allemaal vrijuit gegaan. Zal het weer gebeuren, en wanneer de arme donder een allochtoon is,komt er zeker niet van in huis. Vlaanderen is mooi geworden, burgerwachten, nultolerantie, recht in eigen handen en al die rechtse zever... niemand is verantwoordelijk zeker ? |
Wat zegt u dat de inbreker een arme donder is,en van welke afkomst ?
Feit is,wie hier zijn ongenodigde kop binnensteekt,jaag ik een blauwe boon in het zagemeel. |
Laat mij u verzekeren dat degene die bij mij wil binnen geraken aan de grootste stommiteit van zijn leven is begonnen. Of het een bleke of een donkere is, de 'arme drommel' zal het niet meer navertellen.
Of denkt gij dat ik ga wachten tot hij zijn kalasjnikov op mij leegschiet? Bravo voor die mannen in Kiewit. Gij bent misschien het type dat bij het minste geringste op haar rug gaat liggen met de pootjes omhoog gelijk een braaf onderworpen hondje, maar we zijn niet allemaal zo. Wat is er in godsnaam rechts aan uzelf verdedigen? In welke wereld leeft gij eigenlijk? De verantwoordelijke? DE INBREKER ZELF. |
wat een agressieve taal hier.
|
Hun natte droom:
![]() |
Inbrekers worden door de staat veel te weinig beschermd.
Men heeft onvoldoende oog voor het feit dat inbreken een vak is met serieuze risico's. Ook de bescherming van de privacy van deze beroepsgroep laat te wensen over. Regelmatig worden deze mensen tijdens de uitoefening van hun ambt gestoord door eigenaars, of ze worden gefilmd door verborgen camera's en dergelijke. Waarop wachten Spirit? of Groen! om de nodige wetsvoorstellen in te dienen? |
Citaat:
Zal al een pak dichter in de buurt komen van een natte droom.:-P Agressieve taal ja, als er van een mens verwacht wordt dat die zich schaapachtig lachend gaat laten de keel oversnijden... Ik kan mij persoonlijk nogal kwaad maken in mensen die het normaal vinden dat slachtoffers zich moeten laten doen en zelf verantwoordelijk zijn. Car-jacking? "ja, koop u eens een bescheiden auto, he!" Inbraak? "Ja, wie hangt nu al die kunst aan de muur! pure provocatie, meneer!" Verkrachting? "Ze liep in rok, ze heeft er zelf om gevraagd!!" Tegen een misdadiger verdedig ik mij. Punt. Ze weten waar ze aan beginnen. |
Citaat:
( zover dat kan natuurlijk een bronvermelding had op z'n minst gemogen ) er is hier in dat stukske noch sprake van (wettige) zelfverdediging nog van verdediging van eigendom er is hier zelfs geen sprake van een verantwoordelijke ... enkel een 'verdachte' die nu helaas overleden is en wiens verhaal je nooit zal horen in welke wereld leef jij eigelijk ? |
Citaat:
maar weet ge wat.... we gaan die logica is op jou doortrekken se geef mij efkes u adres en ik kom u koudmaken en zeg toch gewoon dat je een misdadiger was ... niets aan de hand |
Citaat:
Daarom dat ze erachteraan zijn gegaan en 'm vermoord hebben. |
Een achtervolging tussen een inbreker en bewoners is vrijdagavond in Hasselt voor de verdachte dief fataal afgelopen. De inbreker crashte met een auto.
De feiten speelden zich rond 20.30 uur af in de buurt van de Kiewitdreef in Kiewit (Hasselt), een zijstraat van de baan Hasselt-Eindhoven (N74). De inbreker werd op heterdaad betrapt aan een woning op de Kempische Steenweg. Hij vluchtte weg in een auto, waarna een bewoner met zijn wagen de achtervolging inzette. Tijdens die achtervolging gebeurde de crash, waarbij de inbreker om het leven kwam. Op de Kiewitdreef ramde hij enkele bomen. De inbreker zou een man uit Genk zijn. http://www.hbvl.be/Limburg/3500/arti...D-E8D6F7C1578A Een gewoon verkeersongeval. Van moord is er dus geen sprake. Toch verbazend hoe links probeert de schuld in de schoenen van de échte slachtoffers probeert te steken. Maar we hadden ook niets anders verwacht. :roll: |
Citaat:
het stond niet voor niks tussen die quotjes Citaat:
|
een gewapende maatschappij is een vriendelijke maatschappij.
|
Citaat:
-Wettige zelfverdediging niet nee. Die inbreker trok zich anders ook niet te veel van de wet aan geloof ik. Wie de wet aan zijn laars lapt moet ook niet verwachten dat diezelfde wet hem moet beschermen. -Marlientje vroeg wie verantwoordelijk was. Ik gaf het antwoord. Welk verhaal zou die 'verdachte' moeten opdissen misschien? Dat de deur niet op slot was? Dat het komt door zijn ongelukkige jeugd? Dat hij door papa werd geslagen en niet geknuffeld door mama? -In de wereld waar je je twee keer op je gezicht laat slaan maar bij de derde keer gewoon terug mept. |
Citaat:
nog niet goed te keuren natuurlijk... maar dat terzijde Citaat:
|
een inbreker beweren ze... loop maar eens rond in zo een VB buurt
daarna vinden ze dood in de goot met een kandelaar of een moersleutel die ze in je handen steken, en zo blijkt het een inbraak, zie maar de praktijken van dirty Bebie en c° en de stamcafe van Rob Klop en steekpartijen op sinterklaasje... voor ene keer is het anders :roll: en ze denken dat ze groot gelijk hebben |
Citaat:
Negatief, want dan breekt gij binnen bij mij. Ik heb geen misdaad begaan door kalmkes thuis te zitten. Maar waag gerust uw kans. |
ge zult maar eens passeren langs een huis waar pas ingebroken is en toevallig dezelfde jas dragen als de inbreker en dan ene uit de menigte die naar u wijst en roept 'daar is em, er achteraan'!
:? |
Citaat:
Niet dat ik er al veel geweest ben, maar ik heb niet echt veel bomber-blousons en geschoren koppen gezien daar. buiten op pukkelpop dan.:lol: |
Citaat:
en dat was de vorige zaak : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g7gvt37d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be