![]() |
Pijnlijk voor Leterme
In De Standaard van zat 8 dec 2007 vraagt men aan YLT:
Voelt u zich intussen al een beetje Leo Tindemans? YLT antwoordt: Die vergelijking gaat niet op. Ik zou me niet durven te meten aan de intelligentie, de verbaliteit of de eruditie van Leo Tindemans. Hij heeft het dus niet begrepen en de journalist moet eraan toevoegen: De vergelijking gaat over veel stemmen halen, maar ze niet kunnen valoriseren. Pijnlijk dat hij dat niet begreep. Enfin de man zegt dat hij ook bijna niet naar de tv kijkt. Jammer want dan zou hij zien hoe de mensen vinden dat hij overkomt. In De Laatste Show zei men vorige week ook dat hij misschien een lichte vorm van autisme heeft; hij heeft moeite in zich in te leven in de gedachtengang van andere mensen. Komt ervan als men zich laat omringen door mensen die je een applaus geven als je met een nederlaag naar huis komt. |
Denk je NU al te kunnen stellen dat hij zijn stemmen niet kan valoriseren? Men kan nog steeds niet zonder hem...
|
Pijnlijk dat hij blijkbaar niet weet hoe het Tindemans is vergaan.
|
Leterme komt opnieuw in actie, zie ik.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verhofstadt begrijpt kennelijk nog niet dat hij door de kiezers is terug gefloten en dat hij beter uit de Belgische politiek kan vertrekken. Daar verandert zelfs de koning niets aan. |
Straatrue, nu we eindelijk eens iemand hebben die niet op postjes uit is, maar op woordhouden, breek je die persoon af! Rare manier van redeneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Had zich niet mogen laten (mis)leiden door BDW en Vandeurzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() De onnozelaars.... :-D |
Citaat:
Gewoon den boel spitten,dat zou de oplossing voor ons Vlamingen zijn,wij hebben geen Walen vandoen hoor |
Citaat:
Straf wat een partij vanachter een cordon kan bereiken he!8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be