Ovidius |
8 december 2007 17:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
(Bericht 3133245)
Wat een mooie, Ov. Zit de jouwe daartussen?
|
Neen, helaas heb ik daar geen foto's meer van, ik had toen nog geen digitaal fototoestel. Ik zal er eens een paar posten van de katten die ik nu heb. 'Kga de foto's wel eerst eens sorteren, ik heb er zoveel...
Citaat:
Mijn huidige kat is een ongelooflijk beest. Een halve blauwe rus, helemaal blauwgrijs behalve zijn hemd en sokken ;) Hij is zo discreet doch zo aanwezig!
En al 20 jaar oud. Hij komt uit een asiel waar hij op zijn 6e levensjaar inzat. Waarom weet ik niet. Hij heeft zich overal perfect aangepast. Ik kon hem zelfs meenemen naar een vakantiehuis met tuin, die bleef gewoon naast me zitten in de tuin :shock:
Nooit dierenarts (knock on wood) sinds de 14 jaar dat ik hem heb. Wel altijd senior voedsel uit blik, en anders niks behalve wat vers.
|
De mijn eten alles, brokskes en nat eten uit blik. Ook komt er één elke dag melk vragen en zijn er een paar die iets willen van mij als ik aan het eten ben. Geef ik niks, dan kennen ze me niet meer voor een paar dagen.
Af en toe een dierenarts nodig dat kan bijna niet anders, meestal ongelukjes. Een oog half uit of zo..., dat moet dan genaaid worden en dan krijgt de kat een trechter op zijn kop. Tof allemaal ... ;-)
|