Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ongelofelijk ... en spreekt nog Nederlands ook! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99128)

Boadicea 8 december 2007 17:36

Ongelofelijk ... en spreekt nog Nederlands ook!

Vandaag maakte mijn man iets vreemd mee. Hij keek door het raam op de straat en wat zag hij? Een zwarte man die zijn broek af trok en zomaar even voor onze deur zijn grote boodschap wou doen.
Nu gaan we er van uit dat stad Antwerpen iets wil doen aan de hondendrollen, dus ga mijn man er van uit dat mensendrollen ook niet op straat horen.
Dus deed hij de deur open om die man er kordaat op attent te maken dat hij dat beter elders, met andere woorden: op een toilet zou gaan doen.
Het kereltje werd erg agressief en begon te dreigen. Blijkbaar kon hij dat wel in het Nederlands, maar ik stel me de vraag of het ergens ter wereld als beleefd aanzien wordt om zijn behoeften zomaar op straat te doen.

Belgische wildplassers wens ik ook niet tegen mijn gevel, maar onlangs stond er nog één, toevallig GEEN Belg in de kelder van mijn eveneens ook niet Belgische buren te plassen. Natuurlijk vonden zij dat eveneens niet aardig en ik kan hen ook geen ongelijk geven dat ze er iets op zeiden, al was het in dovemansoren. Moest mijn hond zoiets doen, krijgt hij een serieuze correctie en zijn pakjes gaan in zakjes.

Heu ... hoort het correct gebruik van sanitair ook niet uitgelegd te worden in cursussen integratie.

PollyCorrect 8 december 2007 18:18

Misschien wilde de man iets zeggen ? :lol:

TomB 8 december 2007 19:16

Hebt gij nog nooit zo'n spetterkont gehad dat als ge niet binnen de paar seconden uw gevoeg doet, het uit uw broekspijpen gaat stromen?

Boadicea 8 december 2007 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB (Bericht 3133514)
Hebt gij nog nooit zo'n spetterkont gehad dat als ge niet binnen de paar seconden uw gevoeg doet, het uit uw broekspijpen gaat stromen?

Ga jij het dan vlak voor iemands deur doen?

praha 9 december 2007 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3133654)
Ga jij het dan vlak voor iemands deur doen?

als je dat krijgt temidden van een straat met alleen maar huizen ...

neeje serieus dan doe je dat op 't z'n minst, bij voorkeur, net boven een rioleringsrooster

the outlaw torn 9 december 2007 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3133268)
Vandaag maakte mijn man iets vreemd mee. Hij keek door het raam op de straat en wat zag hij? Een zwarte man die zijn broek af trok en zomaar even voor onze deur zijn grote boodschap wou doen.
Nu gaan we er van uit dat stad Antwerpen iets wil doen aan de hondendrollen, dus ga mijn man er van uit dat mensendrollen ook niet op straat horen.
Dus deed hij de deur open om die man er kordaat op attent te maken dat hij dat beter elders, met andere woorden: op een toilet zou gaan doen.
Het kereltje werd erg agressief en begon te dreigen. Blijkbaar kon hij dat wel in het Nederlands, maar ik stel me de vraag of het ergens ter wereld als beleefd aanzien wordt om zijn behoeften zomaar op straat te doen.

Belgische wildplassers wens ik ook niet tegen mijn gevel, maar onlangs stond er nog één, toevallig GEEN Belg in de kelder van mijn eveneens ook niet Belgische buren te plassen. Natuurlijk vonden zij dat eveneens niet aardig en ik kan hen ook geen ongelijk geven dat ze er iets op zeiden, al was het in dovemansoren. Moest mijn hond zoiets doen, krijgt hij een serieuze correctie en zijn pakjes gaan in zakjes.

Heu ... hoort het correct gebruik van sanitair ook niet uitgelegd te worden in cursussen integratie.

de geneugten van de multiculturele samenleving.:-P ;-)

forumspook 9 december 2007 02:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3133384)
Misschien wilde de man iets zeggen ? :lol:

het is mischien een vriendschappelijke begroeting in zijn land, en deze bekritikeren is een belediging voor hem, vandaar zijn agressiviteit. De Vlamingen moeten dringend wat verdraagzamer worden, en meer openheid tonen voor andere culturen & tradities. Enkel zo kan onze maatschappij er op vooruitgaan

Winterhamer 9 december 2007 13:45

Verbaasd me niks, ik zie hier in Rotterdam vaak die negers overal midden in de stad zeiken

*knip*

Boadicea 9 december 2007 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 3134243)
als je dat krijgt temidden van een straat met alleen maar huizen ...

neeje serieus dan doe je dat op 't z'n minst, bij voorkeur, net boven een rioleringsrooster

Heu, dat lijkt me een redelijke oplossing, maar deze kwam blijkbaar niet op bij deze meneer.

Boadicea 9 december 2007 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3134354)
het is mischien een vriendschappelijke begroeting in zijn land, en deze bekritikeren is een belediging voor hem, vandaar zijn agressiviteit. De Vlamingen moeten dringend wat verdraagzamer worden, en meer openheid tonen voor andere culturen & tradities. Enkel zo kan onze maatschappij er op vooruitgaan

Oké, als we zijn adres te weten komen, weten we dan hoe we het goed moeten maken.

drosophila 9 december 2007 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 3134989)
Verbaasd me niks, ik zie hier in Rotterdam vaak die negers overal midden in de stad zeiken

walgelijk, je kan de neger wel uit de jungle halen maar de jungle niet uit de neger.

Dan hebben we hier in Gent veel witte negers!

Gargamel 9 december 2007 18:35

Lag er toevallig een grote bak zand ?

Gargamel 9 december 2007 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 3135452)

Is duidelijk,vooral negerinnen volgens je afbeelding:-P
Begin alvast maar een beetje te vermageren,vetgemest groen stuk ongeluk:lol:

PollyCorrect 9 december 2007 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3134354)

:lol:

freespirit 9 december 2007 19:03

Moest dit bij mij gebeuren, voor mijn deur of tegen mijn huis, blank of zwart; bruin of wit; Belg, Nigeriaan, Hollander of Turk ... speelt allemaal gene rol, maar ik zweer op het graf van iemand die mij dierbaar is dat ik deze persoon met z'n kop in zijn eigen gevoeg druk en het hem onder zekere dwang laat opvreten. Laat hem dan maar, mocht hij niet bleek zien, naar het Centrum (CGKR) van messias Dewitte lopen, kunnen ze daar ineens een busje desinfectiemiddel cadeau geven als welkomstgeschenk.

Gelukkig vertoont 99,5 % van alle mensen, allochtoon of autochtoon, niet zulk walchelijk WC-gedrag.

Boadicea 9 december 2007 19:53

Ik vermoed dat hij nog steeds die vrienden van hem, waar hij mee ging terugkomen, aan het verzamelen is. Ondertussen hebben we hem hier niet meer gezien.

Online 9 december 2007 19:53

Citaat:

Een multicultureel verrijkende drol Boadicea ...
De Drosophila's van deze wereld zouden een ongeluk doen om zoveel verrijking op hun stoep te vinden!

Boadicea 9 december 2007 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3135816)
Een multicultureel verrijkende drol Boadicea ...
De Drosophila's van deze wereld zouden een ongeluk doen om zoveel verrijking op hun stoep te vinden!

Juist, maar hoe gaat men dan uitmaken of het van een verrijkende soort is, of een ordinaire hondendrol?

Winterhamer 10 december 2007 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 3135452)

Wees blij, die mag je tenminste wel aanpakken, als het echte negers zijn word er gelijk discriminatie geroepen.

liberalist_NL 10 december 2007 08:42

Citaat:

In wat voor buurt woon jij? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be