![]() |
Morgen weer maandag - waar verheug JIJ je op deze week?
De titel zegt het.
Ik wil even over de zondagavond-maandagochtend angst heenkomen. Gelieve hier de lange lijst te posten met dingen waar je je alvast op VERHEUGEN mag! |
I got Friday on my mind.
http://www.youtube.com/watch?v=7zB0RygrYy8 |
Ik kijk uit naar donderdag: even naar Brussel om samen iets te gaan eten met een goeie vriend (Nello) en daarna naar Luik voor een politiek gebeuren.
En dinsdag, want dan zie ik lombas! :cheer: |
Ik moet dinsdag naar een chique happening (met People fotograaf en al). Verheug maar zie er ook tegenop. Al dat gedoe. :roll:
Ik verheug me ook op het ontvangen van een eindejaarspremie. EN SNEL EEN BEETJE. :D |
Citaat:
maandag: wiskunde, part 1 dinsdag: engels woensdag: wiskunde, revisited donderdag: chemie vrijdag: nederlands vita dura est :-( |
Morgen gewoon werken ...:?
Dus ik kijk al weer uit naar de eerste lastige persoon die ik met plezier in stukken kan scheuren ...:evil: ('k ben gene maandagmens :-P ) |
Binnen enkele uren behoort mijn tijd weer toe aan mijn werkgever en het Algemeen Nut. :?
Eigenlijk bekijk ik het op dit moment stap voor stap: ik verheug me op mijn kopje koffie morgen ochtend. ZELF meegebracht in mijn USA travelcup, want dat kantoorbocht is niet te drinken. |
Ik zal deze week toch maar eens naar de dokter moeten gaan. Het gaat niet goed met m'n schouder!
|
Citaat:
RSI? |
Citaat:
|
Citaat:
dinsdag: werken woensdag: werken donderdag: werken vrijdag: alweer werken wisselen ? Ik zou geld geven om terug te mogen gaan naar de heugelijke tijd der examens en schoolarbeid !8-) |
Citaat:
|
Een examen Engels en Godsdienst. Daarna snel naar huis, om te blokken aan duits en fysica. Nee wacht, das niet iets om me op te verheugen.
Verdomme toch! :D |
Citaat:
ik heb me zodanig in richtingen zitten wringen dat ik het vak toch maar niet zou hebben. |
Ik verheug me op 28 december: een week vakantie!!! :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterkte, Derk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Snel examen afleggen. Naar het café gaan poolen tot 's middags. Namiddag en avond lekker niets doen. 's Morgens een uurtje vroeger op staan en examen leren. *Krijgt heimwee naar middelbaar-examenperiodes...* :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be