![]() |
Gesloten topics.
Een vraag aan de moderatie.
Waarom worden gesloten topics niet verwijderd ? Ik denk in het bijzonder aan de gesloten topics binnen de rubriek "maatschappij en samenleving". |
Sommige worden effectief verwijderd omdat ze in het geheel niet relevant zijn. Sommige topics die gesloten worden kunnen echter wel relevant blijven en dus voor inzage toegankelijk.
|
Citaat:
Kan je mij eens uitleggen wat de meerwaarde zou kunnen zijn van een gesloten topic ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een draad wordt gesloten lijkt het mij vanzelfsprekend dat er om te beginnen wordt vermeld, in de afsluitingspost, waarom de draad wordt gesloten. Ik stel 2 redenen vast tot sluiting van een draad: 1. De discussie wordt op de verkeerde plaats gevoerd, wat kan worden opgelost door deze simpelweg te verplaatsen naar de juiste rubriek; 2. Of, het gaat helemaal om geen discussie, wegens schelden (bijvoorbeeld) of om welke reden ook, en dan kan de draad worden verwijderd of verplaatst naar "koeien en kalveren". En, dat de gesloten draad toch automatisch naar de achtergrond verdwijnt vind ik geen argument. mvg |
Citaat:
|
Wij vinden het zinvol om gesloten threads te laten staan als signaal aan andere gebruikers. Zo zien anderen waarom threads gesloten worden. Bovendien, als we threads gewoon verwijderen krijgen we de vraag waar de thread naar toe is. Ze gewoon laten staan is dus efficiënter. Threads die niet door de beugel kunnen worden verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch even dit: Om professioneel op te treden hoef je niet desnoods een cent meer te verdienen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zie onder
|
Soms kuisen ze die threads ook helemaal manueel uit.
U zal begrijpen dat dit een erg tijdrovend, vies, vuil en zwaar werkje is voor onbetaalde vrijwilligers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be