![]() |
We hebben geen Belgische regering meer nodig
Eigenlijk is er vrijwel niemand die de Belgische regering mist, afgezien van wat journalisten en beroepspolitiekers. Het valt immers op dat de economie blijft draaien, alles werkt nog. Waarom hebben we dan nog een Belgische regering nodig ?
Het is zelfs een zegen dat we al een half jaar geen idiote maatregelen meer mochten zien (toch geen nieuwe). Geen nieuwe pestbelastingen, geen regelneverij, geen wetgevend geklungel, geen nieuw gekoeioneer. Zalig eigenlijk ! Nog nooit zo geen goede regering gehad als deze van lopende zaken. Vandaar: we hebben geen Belgische regering meer nodig. |
Mijn conclusie is eerder: "We hebben geen regering nodig," maar soit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd. Schitterend is dat! De federale regering kon niet beter bewijzen hoe overbodig ze is. |
Citaat:
Ps. Wegenwerken worden met aanbestedingen door bedrijven gedaan. De overheid moet ze alleen beslissen welke werken er komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er dan werkelijk stompzinnige wetten zijn moet het volk het goedkeuren? Oneindige referendums! 8-) En de Europese regering gaat er blij mee zijn : een land besturen :P |
Anarchist: We trekken met de buurt gezellig een dagje uit om samen die putten in het wegdek te dichten. We schrijven onze broeders en zusters arbeiders uit de stad aan om hen materiaal te verzoeken. We bedanken hen toch met het Grote Nietsfeest van komende week. Na afloop van de "werk"zaamheden, die aardig verstoord worden door de grappen van Sarah Vandertwee en de schuine uitlatingen van Pèr Duveau over Mieke van het Dorp Van Ginds, geeft boer Hullart een ongelofelijk feest. 's Avonds zwieren we lachend over het gloednieuwe wegdek op de tonen van het plaatselijk bandje. Enkele automobilisten en fietsers komen voorbij en laten zich verleiden. 's Nachts is het één en al genot - de kinderen slapen zoet en de ouders zoet met elkaar.
Kapitalist: Er zat weer zo'n godverdomd gat in dat wegdek. Uiteraard moet mijnen auto er weer inzakken, dus - hop - met dat ding naar de garage. Die uitvreter zuigt me uiteraard weer een weekloon uit de rekening. Toen heb ik maar een buurtvergadering bijeengeroepen om er iets aan te doen. Pèr Duveau was daar weer met zijn kinderachtige verwijzingen naar d'één of d'ander simpele van een dorp verder, en Vandertwee liet niet na mijn exposé te verstoren met cynische ondertoon. Eén of andere marginaal bood zelfs aan erna samen iets te gaan drinken. Ja, op eigen kosten of met rondjes de man zeker - mij niet gezien. Nee, we hebben gewoon beslist om morgen naar HET KONGLOMERAET NV te stappen. Die mannen fiksen dat wel. Maar ik ga niet alles betalen hé, dat ziet ge van hier. Die boerensukkels gaan betalen. In 't stad was 't toch beter hé. |
Citaat:
Ik zou echt niet weten waarom we een Belgische regering nodig hebben. |
Citaat:
We hebben niet meer nodig dan een Vlaamse regering en het BROV. Goedkoper en democratische kan niet. De EU krijgt er trouwens niet genoeg van om andere landen te commanderen. Ze wil er zelfs Turkije bij. |
Citaat:
de markt is de meest ondemocratische instelling ooit, een instrument van onderdrukking dat leidt tot slavernij ipv vrij burgerschap. alle grote denkers ter aarde zijn het daarmee eens. wanneer zul jij dat eens eindelijk begrijpen... |
Citaat:
|
Citaat:
Turkije in de UNIE ??? neen, bedankt ! 't is zo al erg genoeg met de EU :evil: |
Citaat:
En als er geen federale regering meer komt is Leterme vet met zijn 800,000 stemmen. |
Citaat:
Je zou eens het artikel in knack moeten lezen over wat er allemaal misloopt en wat die grap van regeringsonderhandelingen ons al gekost hebben. De knack waarop een stuurloos vliegtuig staat afgebeeld... |
Citaat:
gierigaard |
Citaat:
|
Citaat:
FVB corup geld verbranden:lol: Die poepo PS coruptie . Die spasten:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be