![]() |
Leterme en Bart De Wever moorden kleuterschool uit
Echt waar!
|
Waalse kleuterschool mag ik hopen?
|
Bloed overal. Best wel een rare vis. En vandeurzen heeft het bloed gedronken. Wie gelooft die mensen nog? En ze spelen de simpsons na.
|
Kleuterschool niet, maar het land op zijn gat leggen en veel haat veroorzaken, dat wel.
|
weer een rechtse die door het lint gaat.
van jazeker had ik toch meer coolness verwacht eigenlijk. |
Citaat:
|
Haat en land
Citaat:
'Land op zijn gat'? Heb je nu nog niet door dat er iets fundamenteels moet gebeuren met België om dat het niet op zijn gat zou geraken. Dat hebben YLT Vandeurzen en BDW nu kuunnen wijs maken aan gans België. En wees nu es eerlijk, het land ligt niet op zijn gat hoor. dit is enkel een dooddoener. |
Citaat:
|
Leterme en Bart De Wever moorden kleuterschool uit
Toch niet met wapens van Waalse makelij, mag ik hopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af. Ik vind uw antwoord walgelijk! |
Citaat:
Welkom op k&k m'n beste :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betreur de dag dat uw 2 hersencellen met mekaar leren communiceren :roll: |
Citaat:
|
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.
Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet. Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be