![]() |
volledige sp.a-afdeling naar LDD ....
Sp.a van St-Magriete-Houtem stapt over naar Lijst Dedecker Tienen
Volgens lokale voorzitter Stef Goris is het succes van Lijst Dedecker in Vlaams-Brabant niet te stoppen.Het volledige bestuur en meerdere leden van de sp.a van Sint-Margriete-Houtem zijn overgestapt naar Lijst Dedecker (LDD). Dat meldt de LDD zelf. Sint-Margriete-Houtem is een deelgemeente van Tienen. Volgens de Tiense LDD-voorzitter Stef Goris is het succesverhaal van LDD in Vlaams-Brabant niet te stoppen. "Kort na Nieuwjaar stel ik mijn voltallig Tiens LDD-bestuur aan de pers voor. Want er lopen nog gesprekken met mensen uit zowel sp.a- als Open Vld-kringen. Eind volgende week hoop ik nog een belangrijke overstap hier in Tienen te kunnen aankondigen", aldus Goris. (belga/tdb) ik heb u toch gezegd dat LDD een paarse lijst is .... :-D |
Sint-Margriete-Houtem of all places! Dat klinkt als een éénmansafdeling die verkast is en waar men wat lawaai rond wil maken.
|
Citaat:
|
Eindelijk krijgt men ook die met een linkse hand geactiveerd...
Waar echt niets mee aan te vangen is, die is steeds driewerf welkom bij extreem links...;-) |
Citaat:
Op één of andere kleine communistische partij zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe zo voort, Dedecker :-P
|
Citaat:
In ieder geval is de SP.a zulke opurtunisten beter kwijt als rijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De LDD heeft blijkbaar zoveel moeite om een vis van formaat te vangen dat ze al triomfeert bij het ophalen van een sprotje...
Goed dat die neoliberalen uit de Sp.a. verdwijnen trouwens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be