![]() |
Reynders, de gematigde als redder van het vaderland
1 Bijlage(n)
De laatste weken is er in de media een ontzettende campagne aan de gang om Reynders voor te stellen als de meest gematigde Franstalige, de redder des vaderlands die de twee gemeenschappen weer met elkaar zal verzoenen.
Deze régimepropaganda staat echter haaks op de werkelijheid. De propagande die Reynders in de Vlaamse gemeentes van Halle-Vilvoorde durft te verspreiden toont ons een hele andere werkelijheid aan. Mocht een Vlaamse partijvoorzitter zoiets durven schrijven, Wallonië zou in rep en roer staan. In Vlaanderen kraait hier echter geen haan naar... |
D�*t krijgen we dan weer in de reguliere media niét te lezen.
|
Reynders is een even grote Vlamingenhater als Maingain, meer heb ik over die man niet te zeggen.
|
Citaat:
|
Is toch al van verleden jaar??
Nu totale verwarring in Wallonie: MR verwijt CDh kartel te vormen met PS en wil in de oppositie gaan. Aldus zou Reynders ook zijn woord gestand blijven en NIET in een regering stappen met de PS |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, hij zei net hetzelfde in een folder dit jaar waarin hij de kandidaten van het kartel MR-FDF aanprees. Hij is dus recidivist. ;-) |
Citaat:
En mijn brievenbus staat dus in een Vlaamse gemeente. |
Citaat:
Maar de citaten van Yves Leterme over de Franstaligen in de rand dateren ook van 2006 en toch zijn er nog steeds mensen (vooral Franstaligen en belgicisten) die erover beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens, de feiten zijn dit jaar herhaald bij de verkiezingen. In de folder van MR-FDF voor de verkiezingen van juni stond net hetzelfde. Die heb ik ook bijgehouden, maar ik vind hem jammer genoeg niet meer terug. |
Citaat:
Maar hij is allessinds verspreid in Dilbeek, Sint-Pieters Leeuw, Gooik, Lennik en Zaventem (van die gemeenten ben ik zeker). |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat die zoekfunctie niet werkt. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi.
:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be