![]() |
OCMW Gent verbiedt hoofddoeken niet
OCMW Gent verbiedt hoofddoeken niet
![]() Een beladen OCMW-raad heeft dinsdagavond in Gent opnieuw voor spanningen gezorgd tussen de politieke partijen. Groen!, Spirit en sp.a blijven bij hun standpunt om het dragen van hoofddoeken voor personeelsleden van stad Gent en het OCMW te tolereren. Twee weken geleden keurde de Gentse gemeenteraad met een wisselmeerderheid van Open Vld, Vlaams Belang en CD&V een verbod op hoofddoeken goed. Groen!, dat tegen het hoofddoekenverbod is gekant, diende dinsdagavond op de OCMW-raad een motie in dat het dragen van hoofddoeken wel tolereert. Spirit en sp.a steunen Groen! hierin. Uiteindelijk werd het voorstel van Groen! met een wisselmeerderheid van Spirit en sp.a goedgekeurd. OCMW-voorzitter Geert Versnick (Open Vld) was teleurgesteld en dreigt nu klacht neer te legen bij de gouverneur. (TVP) haha een nieuwe overwinning uiteraard moet de donkerblauwe rechtse zak bij de gouverneur gaan bleiten,vriendje Denys... dit valt nog af te wachten. |
ze uw sjaaltje ook maar op... uit solidariteit, staat u beeldig, het flateert, zeker weten !
geef maar toe aan de onderdrukking van de vrouw ! :-( |
...
|
Citaat:
42 vrouwen vermoord voor teveel make-up of Westerse kleding (GVA) In de Zuid-Iraakse stad Basra zijn dit jaar zeker veertig vrouwen vermoord omwille van te Westerse kleding of opvallende make-up. Hun toegetakelde lichamen werden op straat gevonden met briefjes erbij waarin andere vrouwen worden gewaarschuwd zich te richten naar de islamitische leer. |
Er worden hier genoeg vrouwen mishandeld en vermoord door hun autochtone man,dit is niet http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...er-halen.dhtml
nationaliteitgebonden mij dunkt. kan ook met artikeltjes afkomen |
Me dunkt is zijn die 42 van ancapa wel niet afgemaakt door hun lieve echtgenoten, maar gewoon afgemaakt omwille het feit dat ze ietswat progressief waren (enfin, voor zover make-up progressief is)
|
Marlientje is volgens mij de dubbelnick van AynRand.
|
Citaat:
Goed bezig |
Je moet de vijand niet verleiden ook,in de oorlog waren er ook veel Vlaamsche hoeren die zijn terecht gesteld die met den Duits in bed kropen.
Velen zijn er nog goed vanaf gekomen ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U doet alles waarvoor de vrouwenbewegingen gestreden hebben teniet door zulke uitspraken en acties. hoe kan u ijveren voor de rechten van de vrouw terwijl u ijvert voor de beknotting van de vrouw. Waar blijft u verontwaardiging over de hoofddoekwetten in Marokko en Turkije? Feminsten moeten juist ijveren voor het hoofddoekenverbod, zoniet zijn ze geen feministen maar schreeuwende hypocriete huppeltrutten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit mijn dagdagelijke contacten met vele moslims weet ik dat die mensen zich gekrenkt voelen, aangetast in hun identiteit en velen onder hen die geen doek
dragen doen dit opzettelijk nu wel,omdat ze willen duidelijk maken dat ze baas zijn in eigen hoofd. De VLD zal hier zwaar voor boeten en veel kiezers verliezen ! Er is geen sprake van dwang, Islaam is vrede en liefde. |
te zot voor woorden.
maar grappig, dat wel. |
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF11122007_013 |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...e-oorlog.dhtml de oorlog is tegen terreur en niet tegen de Islaam |
Citaat:
Mensen die in Allah geloven en de basis van hun bestaan in de Koran vinden noem ok Moslims. Dat niet alle moslims Allah Akbar roepen en ontploffen wil ik nog aannemen maar ze geloven in dezelfde god en boekske. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be