![]() |
Duupje is de eenendertigste forummer van de week
Het is weer woensdag, tijd vor een nieuwe forummer van de week, de gelukkige is Duupje:
Duupje omschrijft zichzelf als volgt: Ik ben geboren en getogen in het Antwerpse, maar sinds dit jaar de rust opgezocht richting West-Vlaanderen. School boeide me vroeger nooit, ik deed humaniora (WW). En het laatste jaar heb ik er de brui aan gegeven. Vlak na school begon ik te werken als gezins- en bejaardenhelpster. Later ben ik in de security terechtgekomen. Dat heb ik gedaan tot ik ziek werd. En momenteel overweeg ik weer te gaan studeren omdat de kans er niet meer inzit terug in de veiligheid te gaan. Ik ben enorm kritisch, heel positief ingesteld (meestal toch:wink:), en help anderen waar ik kan. Qua hobby's : me verdiepen in het leven en de dood, lezen en ik heb mijn eigen kring waarin wij ons braaf bezig houden met alles wat met het alternatieve te maken heeft. Ik geloof/vertrouw door persoonlijke ervaringen niet meer zo sterk in de wetenschap. Op politiek vlak zou ik mezelf redelijk rechts noemen, met toch een deftig links kantje. Ik ben niet zo sterk politiek begaan als de meeste hier. Mij interesseert meer de mens op zich. Duupje |
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?
|
Hoe slaag je erin van altijd zo opgewekt te zijn ?
|
Weet jij je iq? En zo ja, wat is het?
|
Hoe is jouw visie over de dood als je er zoveel mee bezig bent?
|
En heb je ooit al willen zelfmoord plegen?
|
Heb je al lang een heks willen zijn,en wat denk je van duvelsuitdrijving?
|
Vond je mijn lessen vroeger interessant?:-D
|
Heb je nog geen spijt dat je bent gaan lopen uit Antwerpen?
|
Citaat:
Ketchup. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mechelaar of Rotweiler?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. |
Hoeveel jaren kennen wij elkaar?
|
Citaat:
Duveltjesuitdrijvingen ? :lol: Of echte uitdrijvingen zoals in het exorcisme ? Goh, zelfs de kerk begint mensen op te leiden ervoor ondertussen. Er is veel rottigheid in de wereld, maar nu alles gaan afwimpelen als bezetenheid en demonen, vind ik er persoonlijk nogal over. De grootste demonen die er zijn volgens mij, is een kantje van de mensheid zelf, die we allemaal in ons hebben zitten. Net dat kantje wat maakt dat wij allemaal goed en slecht in ons hebben zitten. Al zijn er natuurlijk nog altijd de echt onverklaarbare toestanden. Maar meestal is daar ook wel een antwoord op te vinden. |
Citaat:
De keren dat de groep niet compleet plat lach van het lachen met u wel ! :lol: Ik heb u dat nog al eens ergens gezegd geloof ik. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Als huishond = Rottweiler. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be