![]() |
NMBS is er met aan lachen zeker ????
Bron vrt
Citaat:
|
Ze zouden alleszins hun ongenoegen op een andere manier moeten uiten. De enigen die ze treffen, zijn de reizigers, en bij die hebben ze al niet teveel sympathie meer met al die stakingen van de laatste jaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk worden de stakers afgedankt.
|
Ik steun ze compleet.
|
Citaat:
|
ik ga die mensen hun stakingsrecht niet ontzeggen, maar als ze mijn trein afschaffen, sta ik daar mooi te koekeloeren en bezorgen ze mij daar veel last mee. Misschien kunnen ze eens een andere strategie uitdenken? als ze bijvoorbeeld eens alle treinen laten rijden, maar ze sluiten de loketten, en ze doen geen controles? zo treffen ze de nmbs in haar portemonnee, en laten ze de reizigers gerust die dan gratis kunnen rijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand is verplicht om bij de NMBS te blijven werken, iemand die het daar beu is of het oneens is met de arbeidsvoorwaarden, kan er eenvoudig opstappen. Ik zie echt niet in waarom de raad van bestuur nu nog een luisterend oor zou geven aan die stakers. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het openbaar vervoer staakt is best irritant en inderdaad als de vakbonden echt willen een signaal geven naar de directie toe dat ze dan bv. de loketten sluiten en geen controles uitvoeren zodat de burger tenminste niet gestrafd wordt. Wat niet wegneemt dat de werkmens zomaar alles moet slikken wat het patronaat hen door de strot wil rammen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be