![]() |
chuggers: een pest!
Gisteren weer een lastig gevallen door van die ongewassen piercingsgevallen om chocolade truffels te komen van oxfam! Voor ne keer niet op straat maar in het treinstation! Ik heb hun duidelijk gemaakt waar ze die truffels van mijn part mogen steken!
maar het wordt wel een pest. Je kan nooit eens rustig gaan winkelen of ze klampen u aan om uw geldbeugel lichter te maken voor het 'goede' doel. Kan men dat niet eens verbieden? In Leuven zou er al een reglement tegen chugging (charity mugging) bestaan! Veralgemenen die boel! |
(half on topic)
vorige week kwam er aan mijn voordeur een zwarte 'chuggen' ;-) dus hij opende met 'ik ben zwart, niet schrikken niet bang zijn' waaruit ik afleidde dat deze arme zwarte man met het vooroordeel rondloopt dat alle blanke mannen bang zijn van zwarten ... ik vond dat behoorlijk racistisch doe trouwens alleen aan goede doelen met fiscaal attest. 2*€30 per jaar 1 Mabele (projectje in Afrika) 2 ANZ (projectje in Vlaanderen ;-) ) t is dus al goed |
Als we maar kunnen zagen en klagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ochottekes och heren toch. |
Citaat:
(geen afkorting van biseksueel, niettegenstaande je blijkbaar graag truffels steekt waar het je bevalt) Wel een teken van bijval van mijn kant. Helaas voor jou is OXfam geen charity. Maar als je persé eens echt goed gemugd wil worden, mag je altijd op de pédées van Groen! rekenen... |
Citaat:
En de pompiers. Die komen liefst op tijd. En de kindjes van 't school die kerstrozen en wafeltjes verkopen. Die hebben geen leurderskaart. |
Kan er iemand eens een lijstje maken met goeie zinnen om chuggers af te wimpelen? En ze best nog eens het schaamrood op te zetten ook!:-D
|
Citaat:
kindjes mogen zingen en dan krijgen ze snoepjes of mandarijntjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit zo rap stadsarbeiders de straat zien uitlopen. |
Citaat:
Waar wordt hier qed gebruikt? En waarom gebruikt men hier het woord quid soms als men quit of exit bedoelt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be