Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Breezersletjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99367)

C2C 14 december 2007 01:15

Breezersletjes

Persoonlijk heb ik niks tegen vrije liefde en losbandige seks met onbekenden. Maar het mag toch ook niet té gratuit worden.

Laatst in Leuven - toch wel, echte breezersletjes tegengekomen. Die maken er dus echt een sport van om mannen (en vrouwen) het leven zuur te maken door gratis seks aan te bieden. Enfin, wat gefrunnik voor ne vodka-orange. En ik die dacht dat dat begrip spreekwoordelijk was. Niet dus.

In mijn tijd moest ge nog moeite doen om eens iets te krijgen. Versieren. Uw best doen. Verleidingstruuks gebruiken. Boeken lezen over wat vrouwen echt willen.

Spannend was dat.

Vandaag den dag is gratuite slettenseks een weid- (of is het: wijd) verbreide hobby. En zo materialistisch! Ge krijgt, in ruil voor een pintje.

Waar gaat dat allemaal naartoe?

born2bewild 14 december 2007 01:21

fantaseren is gezond

C2C 14 december 2007 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3145474)
fantaseren is gezond

Helemaal akkoord, dat was de goede ouden tijd, toen ge u nog moest inbeelden wat ze zou zeggen, wat ze zou doen, hoe leuk het eventueel zou worden, wat de nadelen van die welbepaalde target zouden zijn, enzo. Veroveren, imagineren,... allemaal spannend.

Vandaag is er geen greintje fantasie meer over. Alles materialistisch, snel afgehandeld, zonder verbeelding, erop en deraf.

Ik vind dat ook een serieuze achteruitgang.

Bring back fantasy now!! :lol:

DannyS 14 december 2007 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3145470)
In mijn tijd moest ge nog moeite doen om eens iets te krijgen. Versieren. Uw best doen. Verleidingstruuks gebruiken. Boeken lezen over wat vrouwen echt willen.

In mijn tijd kreeg ik em niet omlaag, maar ik ben sterker geworden in mijn armen.

netslet 14 december 2007 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3145482)
Helemaal akkoord, dat was de goede ouden tijd, toen ge u nog moest inbeelden wat ze zou zeggen, wat ze zou doen, hoe leuk het eventueel zou worden, wat de nadelen van die welbepaalde target zouden zijn, enzo. Veroveren, imagineren,... allemaal spannend.

Vandaag is er geen greintje fantasie meer over. Alles materialistisch, snel afgehandeld, zonder verbeelding, erop en deraf.

Want dat faux entrepreneursvocabularium is kweeniehoe fantasievol natuurlijk ...

Marlientje 14 december 2007 01:50

Ik heb dat nog niet meegemaakt hoor !

HAMC 14 december 2007 01:52

Over hete sletten, laat me duidelijk zijn, hoe meer hoe liever.

netslet 14 december 2007 01:52

Oh ja, wat vindt mevrouw C2C daar eigenlijk van of hebt ge uw escapades nog niet durven opbiechten?

HAMC 14 december 2007 01:53

Citaat:

Persoonlijk heb ik niks tegen vrije liefde en losbandige seks met onbekenden. Maar het mag toch ook niet té gratuit worden.

Laatst in Leuven - toch wel, echte breezersletjes tegengekomen. Die maken er dus echt een sport van om mannen (en vrouwen) het leven zuur te maken door gratis seks aan te bieden. Enfin, wat gefrunnik voor ne vodka-orange. En ik die dacht dat dat begrip spreekwoordelijk was. Niet dus.

Spannend was dat.

Vandaag den dag is gratuite slettenseks een weid- (of is het: wijd) verbreide hobby. En zo materialistisch! Ge krijgt, in ruil voor een pintje.

Nu niet voor het een of het ander, maar sexuele remmingen zijn neurotisch.

filosoof 14 december 2007 01:56

Citaat:

Citaat:

bekkenbodemspierbeweging.

Sorry, open doel;-) :lol:

netslet 14 december 2007 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3145509)
Over hete sletten, laat me duidelijk zijn, hoe meer hoe liever.

Ce qu'on voit: Een kans op gemakkelijke seks.

Ce qu'on ne voit pas: De verhoogde kans op vieze ziektes. Misschien zelfs een slet als vrouw. Of moest het echt tegenzitten dan is er zelfs dat waterkansje op een shotgun wedding.

Percalion 14 december 2007 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3145482)

Ik vind dat ook een serieuze achteruitgang.

Bring back fantasy now!! :lol:

Zelfde golflengte.
C2C, een man naar mijn hart.

Ik heb daarjuist zelfs 'n hele maaltijd gekookt jong. Ik ben ook Old School.

born2bewild 14 december 2007 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3145516)
Sorry, open doel;-) :lol:

weeral een own-goal

born2bewild 14 december 2007 01:59

allez c2c verlos mij: ben je erover gegaan?

Percalion 14 december 2007 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3145518)

Ce qu'on ne voit pas: De verhoogde kans op vieze ziektes. Misschien zelfs een slet als vrouw. Of moest het echt tegenzitten dan is er zelfs dat waterkansje op een shotgun wedding.

Ik betwijfel of Bastiat in zijn tijd last had van breezersletten. Misschien wel van vieze ziektes. Jong gestorven, die Bastiat. :D

HAMC 14 december 2007 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3145518)

Ok... Ik moet het anders zeggen. Ik bedoel niet rondpoepen op alles wat beweegt, ik bedoel hete sex met een paar hete sletten.

longhorn 14 december 2007 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 3145508)
Ik heb dat nog niet meegemaakt hoor !

Neeeeeee!??? Misschien 20 vodka-oranges trakteren ipv eentje. Kwestie van uw sletteke stekeblind te voeren.

Bhairav 14 december 2007 06:40

Laat ze maar doen.
Ze zullen er wel uit leren, door nu en dan eens op hun kut... euh... bek te gaan.

C2C 14 december 2007 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3145510)
Oh ja, wat vindt mevrouw C2C daar eigenlijk van of hebt ge uw escapades nog niet durven opbiechten?

Maar z�*j wás de target. Dat is nu net het probleem!

Toen ze haar attaqueerden heb ik gezegd: nu is het genoeg, neem mij. :|

Ik heb dan dat meiske ne vodka-orange aangeboden om haar weg te krijgen, en dat had ik dus nooit mogen doen.

Uit liefdadigheid en liefde voor mijn wijfke zit ik nu serieus in de problemen. Allemaal door de vootschrijdende decadentie van de cultuur.

Anna List 14 december 2007 08:31

Citaat:

Spannend was dat.

Leuven zei je hé
klotetreinstaking

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be