![]() |
Breezersletjes
Persoonlijk heb ik niks tegen vrije liefde en losbandige seks met onbekenden. Maar het mag toch ook niet té gratuit worden.
Laatst in Leuven - toch wel, echte breezersletjes tegengekomen. Die maken er dus echt een sport van om mannen (en vrouwen) het leven zuur te maken door gratis seks aan te bieden. Enfin, wat gefrunnik voor ne vodka-orange. En ik die dacht dat dat begrip spreekwoordelijk was. Niet dus. In mijn tijd moest ge nog moeite doen om eens iets te krijgen. Versieren. Uw best doen. Verleidingstruuks gebruiken. Boeken lezen over wat vrouwen echt willen. Spannend was dat. Vandaag den dag is gratuite slettenseks een weid- (of is het: wijd) verbreide hobby. En zo materialistisch! Ge krijgt, in ruil voor een pintje. Waar gaat dat allemaal naartoe? |
fantaseren is gezond
|
Citaat:
Vandaag is er geen greintje fantasie meer over. Alles materialistisch, snel afgehandeld, zonder verbeelding, erop en deraf. Ik vind dat ook een serieuze achteruitgang. Bring back fantasy now!! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat nog niet meegemaakt hoor !
|
Over hete sletten, laat me duidelijk zijn, hoe meer hoe liever.
|
Oh ja, wat vindt mevrouw C2C daar eigenlijk van of hebt ge uw escapades nog niet durven opbiechten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ce qu'on ne voit pas: De verhoogde kans op vieze ziektes. Misschien zelfs een slet als vrouw. Of moest het echt tegenzitten dan is er zelfs dat waterkansje op een shotgun wedding. |
Citaat:
C2C, een man naar mijn hart. Ik heb daarjuist zelfs 'n hele maaltijd gekookt jong. Ik ben ook Old School. |
Citaat:
|
allez c2c verlos mij: ben je erover gegaan?
|
Citaat:
Ik betwijfel of Bastiat in zijn tijd last had van breezersletten. Misschien wel van vieze ziektes. Jong gestorven, die Bastiat. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Neeeeeee!??? Misschien 20 vodka-oranges trakteren ipv eentje. Kwestie van uw sletteke stekeblind te voeren. |
Laat ze maar doen.
Ze zullen er wel uit leren, door nu en dan eens op hun kut... euh... bek te gaan. |
Citaat:
Toen ze haar attaqueerden heb ik gezegd: nu is het genoeg, neem mij. :| Ik heb dan dat meiske ne vodka-orange aangeboden om haar weg te krijgen, en dat had ik dus nooit mogen doen. Uit liefdadigheid en liefde voor mijn wijfke zit ik nu serieus in de problemen. Allemaal door de vootschrijdende decadentie van de cultuur. |
Citaat:
klotetreinstaking |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be