Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Zondag de clash: fc boeren - rsc dikkenekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99384)

lordoffaith 14 december 2007 08:49

Zondag de clash: fc boeren - rsc dikkenekken

ofwel

Club brugge kv - Rsc Anderlecht

Als rsca fan ben ik echt niet gerust ma het blijft een leuke verplaatsing

we gaan rsca, brussel en het dikkenekkige verdedigen

mijn prono:

hart : 0-2

verstand : 2-1

Pantoffeldiertje 15 december 2007 12:09

Hart : 0-7, met een wederopstanding van Cyril.

Verstand : een nederlaag :(
Trouwens, de uitspraken van Sterchele gezien? Ik vind het tamelijk kinderachtig. Je moet jezelf in de hand hebben als profvoetballer. Laten we de boeren met de voeten terug op de klei zetten ;)

DebianFox 15 december 2007 12:37

Ik hoop dat die Brusseleirs zondag ne keer goe op ulder kasse krijgen.

Nick_ 15 december 2007 12:47

hart: 3-0
verstand: 6-0

8-)

C uit W 15 december 2007 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_ (Bericht 3148277)
hart: 3-0
verstand: 6-0

8-)

:lilangel:

Nick_ 15 december 2007 13:00

En nu serieus :-)

hart: zege voor Brugge
verstand: 1-1

Den Ardennees 15 december 2007 13:12

ik gok op winst van Anderlecht

bovendien komt Standard dan misschien weer op kop van 't klassement:twisted:

C uit W 15 december 2007 13:24

Brugge heeft de beste kansen, ploeg in vorm, onverslaanbaar en bovendien is Anderlecht verzwakt in elke linie en kampen ze met een vertrouwenscrisis.
Dus ofwel maken we ze af (2,3,4-0) ofwel zal Anderlecht er staan in tijden van nood (zoals wel vaker) en wordt het een gelijkspel.

Den Ardennees 15 december 2007 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 3148336)
Brugge heeft de beste kansen, ploeg in vorm, onverslaanbaar en bovendien is Anderlecht verzwakt in elke linie en kampen ze met een vertrouwenscrisis.
Dus ofwel maken we ze af (2,3,4-0) ofwel zal Anderlecht er staan in tijden van nood (zoals wel vaker) en wordt het een gelijkspel.

Ik weet het niet, ik vind nou ook weer niet dat Club zó goed speelt de laatste tijd, okee ja, ze staan op kop, maar daarmee is dan ook alles gezegd...

Pantoffeldiertje 15 december 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 3148336)

Anderlecht is wispelturig. Goede prestatie tegen Tottenham, verlies tegen STVV. Het is al eerder gebeurd dat ze net in topmatchen weer sterk spelen :)

C uit W 15 december 2007 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3148345)
Ik weet het niet, ik vind nou ook weer niet dat Club zó goed speelt de laatste tijd, okee ja, ze staan op kop, maar daarmee is dan ook alles gezegd...

Het klassement liegt niet.
Ok, ik geef toe, volgens de vrt was het niks op Schiervelde, maar uiteindelijk, een stuk of 5 spelers hadden de kans om geschorst te zijn tegen Anderlecht en ze hebben geen gele kaart gevangen, ze zijn op achterstand gekomen (onterecht) en hebben de situatie tegen hun zwarte beest (daar nog nooit kunnen winnen) rechtgezet. En hoeveel balbezit hadden ze; 68%?
Weggespeeld waren ze in elk geval niet. ;-)

Den Ardennees 15 december 2007 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 3148500)
Het klassement liegt niet.
Ok, ik geef toe, volgens de vrt was het niks op Schiervelde, maar uiteindelijk, een stuk of 5 spelers hadden de kans om geschorst te zijn tegen Anderlecht en ze hebben geen gele kaart gevangen, ze zijn op achterstand gekomen (onterecht) en hebben de situatie tegen hun zwarte beest (daar nog nooit kunnen winnen) rechtgezet. En hoeveel balbezit hadden ze; 68%?
Weggespeeld waren ze in elk geval niet. ;-)

Allé zeg, heb je achteraf de commentaar van Matthijssen gehoord, ik dacht dat hij een andere match gezien had:lol: :lol: 8O

lordoffaith 16 december 2007 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3148180)
Hart : 0-7, met een wederopstanding van Cyril.

Verstand : een nederlaag :(
Trouwens, de uitspraken van Sterchele gezien? Ik vind het tamelijk kinderachtig. Je moet jezelf in de hand hebben als profvoetballer. Laten we de boeren met de voeten terug op de klei zetten ;)

ik hoop dat diende puuuuuuuuut niet scoort

Pantoffeldiertje 16 december 2007 13:21

15' Ondanks de offensieve bedoelingen van Club ligt Anderlecht in het openingskwartier zeker niet onder.

Samenvatting openingskwartier :D!!

Hawkeye 16 december 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3150400)
15' Ondanks de offensieve bedoelingen van Club ligt Anderlecht in het openingskwartier zeker niet onder.

Samenvatting openingskwartier :D!!

Belgisch topvoetbal :-D

DebianFox 16 december 2007 13:23

komaan FCB!!!

Pantoffeldiertje 16 december 2007 13:24

Derde gele kaart al. Explosieve situatie.

Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion!

Hawkeye 16 december 2007 13:24

Ik denk dat het een gelijkspel wordt, maar ik hoop dat Anderlecht wint. Anders heeft dit kampioenschap geen scherprechter. Een ploeg die bepaalt wie de titel wint zonder er zelf aan deel te nemen.

DebianFox 16 december 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3150407)
Derde gele kaart al. Explosieve situatie.

Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion!

Fuck RSC Anderlecht, da zijn een bende Franskiljons :lol:

Citaat:

24' De wedstrijd is in evenwicht, maar de beste kansen zijn voor Anderlecht. Van Damme krijgt de derde gele kaart.
:x

Pantoffeldiertje 16 december 2007 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 3150412)
Fuck Anderlecht, da zijn een bende Franskiljons :lol:

Tis al goed jongen, tgaat hier om SPORT! :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be