![]() |
Zondag de clash: fc boeren - rsc dikkenekken
ofwel
Club brugge kv - Rsc Anderlecht Als rsca fan ben ik echt niet gerust ma het blijft een leuke verplaatsing we gaan rsca, brussel en het dikkenekkige verdedigen mijn prono: hart : 0-2 verstand : 2-1 |
Hart : 0-7, met een wederopstanding van Cyril.
Verstand : een nederlaag :( Trouwens, de uitspraken van Sterchele gezien? Ik vind het tamelijk kinderachtig. Je moet jezelf in de hand hebben als profvoetballer. Laten we de boeren met de voeten terug op de klei zetten ;) |
Ik hoop dat die Brusseleirs zondag ne keer goe op ulder kasse krijgen.
|
hart: 3-0
verstand: 6-0 8-) |
Citaat:
|
En nu serieus :-)
hart: zege voor Brugge verstand: 1-1 |
ik gok op winst van Anderlecht
bovendien komt Standard dan misschien weer op kop van 't klassement:twisted: |
Brugge heeft de beste kansen, ploeg in vorm, onverslaanbaar en bovendien is Anderlecht verzwakt in elke linie en kampen ze met een vertrouwenscrisis.
Dus ofwel maken we ze af (2,3,4-0) ofwel zal Anderlecht er staan in tijden van nood (zoals wel vaker) en wordt het een gelijkspel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, ik geef toe, volgens de vrt was het niks op Schiervelde, maar uiteindelijk, een stuk of 5 spelers hadden de kans om geschorst te zijn tegen Anderlecht en ze hebben geen gele kaart gevangen, ze zijn op achterstand gekomen (onterecht) en hebben de situatie tegen hun zwarte beest (daar nog nooit kunnen winnen) rechtgezet. En hoeveel balbezit hadden ze; 68%? Weggespeeld waren ze in elk geval niet. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop dat diende puuuuuuuuut niet scoort |
15' Ondanks de offensieve bedoelingen van Club ligt Anderlecht in het openingskwartier zeker niet onder.
Samenvatting openingskwartier :D!! |
Citaat:
|
komaan FCB!!!
|
Derde gele kaart al. Explosieve situatie.
Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion! |
Ik denk dat het een gelijkspel wordt, maar ik hoop dat Anderlecht wint. Anders heeft dit kampioenschap geen scherprechter. Een ploeg die bepaalt wie de titel wint zonder er zelf aan deel te nemen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be