![]() |
Méér daklozenbedden? Nee, dank U
De bevoegde organisaties wijzen het installeren van méér daklozenbedden af, in de komende koude periode.
Dat lost volgens hen immers het (onderliggende?) probleem niet op. Jonge jonge, moeten we nu echt niemand helpen omdat hulp het (totale) probleem niet (totaal) oplost? Ik stel voor die bevoegde organisties terug onbevoegd te maken. Eén zo'n blunder is daarvoor genoeg... |
het zal niet meer hip zijn om zwakkeren te helpen.
mensen die dat wel nog doen noemt men tegenwoordig 'chuggers'. |
Citaat:
|
ik moet ook zo geen bed hoor
k ga nog eerder doodvriezen op de trappen van t koninklijk paleis steek jullie kleffe rotsolidariteit in jullie vuile stinkende reet want deze solidariteit mag niet nodig zijn ik wil niet afhankelijk moeten zijn van liefdadigheid en of solidariteit kom deze dakloze dus geen soep aanbieden want ik giet ze gewoon uit over je kop |
Als ik van jou was zou ik gaan aanbellen in het klooster van fabiola. Plaats genoeg ginder.
|
en van die soepuitdelers zijn hatelijke mensen
die doen dat helemaal niet voor de daklozen ze doen dat omdat ze iets mispeutert hebben en denken dat daarmee goed te maken en niks anders dergelijk volk wil ook dat er daklozen blijven want zij willen soep kunnen blijven uitdelen he anders kunnen ze aan de anderen niet laten zien wat voor goeien ze toch zijn :roll: |
Citaat:
|
wie daklozen soep geeft maar hen niet steunt als ze voor hun rechten opkomen doet meer kwaad met soep uit te delen dan goed
wie echt iets om daklozen geeft ziet in dat het mensonterend is om van anderen en van liefdadigheid en solidariteit afhankelijk te moeten zijn wie echt iets om daklozen geeft zal dus eerst proberen zorgen dat ze niet van jouw aalmoes moeten afhangen |
ik deel alleen maar soep uit omdat ik standaard 4 liter blijk klaar te maken. Mijn soepmaat geraakt maar niet aangepast.
|
er moeten trouwens toch eerst een paar honderd daklozen doodvriezen en mensen verhongeren enzo voor er iets gaat veranderen - voor er iets aan gedaan wordt - voor de publieke opinie wakker wordt
wel als het dan toch moet dan beter snel !!!!! |
Bij sommigen zijn de grijze cellen doodgevroren...:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
conservatieve wereldverslechteraars hebben immers nooit een probleem gehad met armoede bij ons. 'eigen schuld' was en is het standaard-antwoord van rechts op de vierde wereld problematiek. en wie zo denkt gaat zich natuurlijk niet engageren om die mensen te helpen, dat is logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij, spreek niet over 'deze dakloze', je zit 24/24 op het net, en je hebt een dak boven je hoofd (al is het niet het jouwe mss). En nee, ik veroordeel u niet (al ga je 9/10 weer direct op u achterpoten staan als ik iets zeg). Wil je je woorden hard maken, ga dat dan aanklagen bij de instanties die het mogelijk maken dat er nog steeds zovele daklozen zijn. Maar val niet de goedbedoelende mensen aan die toch proberen om al die daklozen een hart onder de riem te steken, en hen toch met het beetje dat ze zelf kunnen, oprecht helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schitterende reactie |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be