![]() |
Een stand van zaken aub.
Het duveltje begrijpt het niet meer wordt er gezocht naar een nieuwe regering,is de koning nog met iets bezig?
Wie gaat het duveltje nu eens uitleggen met wat ze juist bezig zijn,en nee dit is niet k&k hoor,alluwel :?:roll: |
Citaat:
Dus ik vrees dat niemand het weet. Misschien onze lieve heer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar moeten we dus naar uitkijken hé;-) |
Citaat:
No cure no pay lijkt me. |
Citaat:
Ni lachen....maar misschien is dit de enige keer dat ik zijn "oeaarde lankenoten" eens ga beluisteren... Alla: ik heb dat nog al eens gepland maar eens ik zijn royale smoel zie dan zap ik toch noch liever weg naar Ophra of zoiets... |
Ik lees het wel op dit forum.
Zelfs dit jaar wil ik die doorzichtige hypocrisie immers niet zien. |
Enkele maanden geleden omschreef iemand op dit forum de belgische politieke toestand treffend met één enkel woord : een strontsituatie.
Hoe Albert de Laatste deze toestand kerstgewijs zal inpakken met veel mooie - zij het slecht uitgesproken - woorden tijdens zijn jaarlijkse TV-verschijning, zal mij een zorg wezen. Wij hebben Bébère niet nodig om te weten hoe de vork in de steel zit, en bovendien : er zijn belangrijker dingen in het leven. |
Citaat:
|
Dra, wanneer den Vlaamschen drapeur zijnen banier nederlegt aan den weledele voet der Fransschen overwinnaar, dan zal den Vlaaming content zijn.
![]() |
|
Citaat:
De paarse regering heeft 8 jaar geen groot onderhoud gepleegd en ernstige mankementen laten zitten. Hoe zou u rijden als u zo met uw wagen zou doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Spa:roll: Ik ken even veel dikke nekken bij CAP dan bij VLD ...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de auto, die komt in de tuin, als speelgoed voor de kinderen. Ik zou er natuurlijk wel de benzinetank en de motor uithalen en die aan de lokale beroepsschool schenken, zodat de studenten daar zich op de bestudering van 'rampgevallen' kunnen toeleggen. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be