![]() |
Waar beledigt de RTBf de schijtflaminganten?
Nu wil ik het weten.
Waar beledigt de RTBf de schijtflaminganten? Zeg het, komt met bewijzen af. Gedaan met uw zever Gedaan met uw populisme Bewijs het, hier en nu ! |
je bent juist begonnen !
|
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Ik vraag bewijzen waar de RTBf dat doet.
![]() |
constant... het valt u zelfs niet meer op !
|
Citaat:
Mss een uwe avatar wat meer volgen hé ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarover spreekt u als u het heeft over "ons mooie landje"? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Beroepsflaminganten die een carrière bouwen of proberen te bouwen door steeds weer "Vlaamse Grieven" te zoeken en boven te halen. "Stokers" dus. -Kinderen of kleinkinderen van collabos die middels amnestie hopen de verbeurdverklaarde oorlogswinsten met samengestelde intrest* over 60 jaar van de gemeenschap terug te eisen: dik geld dus. * Daarom eisen ze juist amnestie: dan zou er geen misdrijf geweest zijn en zou de veroordeling teruggedraaid moeten worden. Genade en kwijtschelding van hun straf kregen hun ouders en grootouders al in 1952. Dus: Citaat:
|
Ik vind het bijzonder triestig dat bepaalde mensen hier nog de term "schijtflaminganten" denken te moeten verdedigen.
Als dit forum enkel nog dient om zowel ter linkerzijde als ter rechterzijde de tegenpartij te beschimpen, heeft dit forum geen nut meer. Raf, hier doe je precies datgene wat je de ander verwijt. Als je zelf al geen afstand kunt nemen van de rotte appels die bepaalde van jouw politieke ideëen aanhangen, hoef je hier ook je ergernis niet te etaleren over jouw politieke tegenstanders, zoals je in het verleden al hebt gedaan. Geen enkel excuus is hier geldig. Spijtig! |
Citaat:
Inderdaad. Ik heb er echt geen probleem dat er al eens harde woorden vallen. En er mag al eens gelachen worden. Al die lange tenen (ongeacht welke opinie) zijn nergens goed voor. Maar als scheldwoorden argumenten gaan vervangen. Tja. |
Citaat:
(ps: niet ongerust zijn, ik gebruik zulke woorden wel, maar ik ben dan ook een dikke boer, Vlaming en zelfs flamingant en meer van dat fraais.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be