![]() |
Flaminganten blij met Miss België
Miss België, schrapschrap, Belgique kent weer geen NL.
Oef de flaminganten zullen weer kunnen zeggen: zie je wel dat de WL geen NL kennen . Of misschien hebben alle separatisten wel voor haar gestemd: ze is mooi en kent geen NL; kan het nog beter voor hen? |
Ik vond die dames uit Charleroi, Deinze en Aalter veel knapper.
Trouwens heeft er ook iemand opgemerkt dat bij die Davina uit Drogenbos (=faciliteitengemeente) er gewoon "Bruxelles" werd bijgezet :roll:, terwijl er bij een kandidate van Buizingen wel "Vlaams-Brabant" verscheen! |
Een waardige Miss Belgique, met andere woorden. Inderdaad, daar kunnen we alleen maar blij mee zijn!
|
Oké, ik kan eigenlijk maar één reactie bedenken :
![]() |
Ik herhaal:
Heeft er niemand opgemerkt dat bij die Davina uit Drogenbos (=faciliteitengemeente in de Rand) er gewoon "Bruxelles" werd bijgezet , terwijl er bij een kandidate van Buizingen wel "Vlaams-Brabant" verscheen! |
Citaat:
|
Niet gekeken; waren er deze keer wel Franstalige kandidates die de Vlaams goed beheersten?
|
Miss Belgie....
Dat zou normaal over lekkere wijven moeten gaan... Maar nee, hier zijn ze zo gebrainwashed dat ze gaan wakker liggen over Bruxelles of Vlaams-Brabant als woonplaats bij de voorstelling... Zelfs nog gene foto van de winnares! Nerds! :evil: |
Citaat:
De Waalse winnares werd even voor ze via de televoting verkozen werd, door gans de zaal uitgejoeld omdat ze niet kon antwoorden op een vraag die haar in het NL gesteld werd. Meer nog, ze weigerde te antwoorden in het NL, deed zelfs geen enkele poging. Als enige Waals meisje bij de laatste 5, kreeg ze alle Waalse stemmen. De Walen stemden bijzonder Waals-nationalistisch. |
Wil wil er nu Miss België zijn van België allé toe, niet onnozel doen hé.
![]() ![]() |
ovidius, uw onderschrift is gewoon een foltering voor mijn visueel perceptiesysteem. Kunnen je lampkes niet wat minder hard pinken?
|
Citaat:
|
Ze heeft lange benen, helemaal tot aan de grond;)
|
Citaat:
|
Er is niéts mis met Waalse meisjes. Begrepen? :x
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wie als Belg niet minstens enigszins vlot Nederlands en Frans spreekt, telt niet mee. Zo iemand vertegenwoordigt gewoon België niet, maar enkel zijn eigen streek. Quantité négligeable. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be