Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Justine Henin: de trots van Belgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99528)

Duvelke 16 december 2007 22:25

Justine Henin: de trots van Belgie

Ze is en blijft gewoon de beste van gans Belgie !
Van harte proficiat met haar prijs !!
Sportpersoonlijkheid van het jaar !!

Kim 16 december 2007 22:26

Een prijs die ze terecht gekregen heeft!

:thumbsup:

Duupje 16 december 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3151500)
Ze is en blijft gewoon de beste van gans Belgie !
Van harte proficiat met haar prijs !!
Sportpersoonlijkheid van het jaar !!

Heeft ze de eerste prijs gewonnen bij het 'groot dictee der Nederlandse taal' ?

Duupje 16 december 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3151505)
Een prijs die ze terecht gekregen heeft!

² ;-)

Duvelke 16 december 2007 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3151507)
Heeft ze de eerste prijs gewonnen bij het 'groot dictee der Nederlandse taal' ?

sportpersoonlijkheid van het jaar

Duupje 16 december 2007 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3151514)
sportpersoonlijkheid van het jaar

Ik zag het net, na Kim, verdient ze dat echt wel.
Net als Tommeke trouwens, maar die heeft zijne trofee zelf al gekozen. :lol:

Paulus 16 december 2007 22:30

Proficiat Justine.

Paulus.

Uh-Huh 16 december 2007 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3151525)
Proficiat Justine.

Paulus.

²

:cheer: Justine Henin :cheer:

Nick_ 16 december 2007 23:06

al jaren hét uithangbord van sportief België

:cheer:

Jaani_Dushman 16 december 2007 23:15

Twee Monegasken verkozen tot sportpersoonlijkheid van het jaar. Gaan ze ook nog eens "Belgen" kiezen??

Duvelke 17 december 2007 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3151669)
Twee Monegasken verkozen tot sportpersoonlijkheid van het jaar. Gaan ze ook nog eens "Belgen" kiezen??

hopla, daar gaan we weer
zij is belg, geen monegask
tis ni omdat ze daar woont, dat ze geen belg is e.
Ze is momenteel ook in charleroi om zieke kinderen te steunen. Dus ze heeft echt nog wel voeling met Belgie hoor.

Jaani_Dushman 17 december 2007 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3151774)

Als je in België woont, ben je een Belg (*). Als je in Frankrijk woont, ben je een Fransman. Als je in Monaco woont, ben je een Monegask.

(*) Ik wil het communautaire even achterwege laten in deze draad.

the outlaw torn 17 december 2007 00:30

Henin is een goeie tennister.

Clijsters had ik eigenlijk wel veel liever, mr ja, die is gestopt.

Henin kan je echter nt echt sympathiek noemen, laat staan verdenken van enige vlaamse sympathie.

Jaani_Dushman 17 december 2007 00:33

Voor volgende sportpersoonlijkheden, mogelijke nationaliteiten om tussen te kiezen:
http://www.belastingparadijzen.be/

the outlaw torn 17 december 2007 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3151774)
hopla, daar gaan we weer
zij is belg, geen monegask
Ze is momenteel ook in charleroi om zieke kinderen te steunen. Dus ze heeft echt nog wel voeling met Belgie hoor.

zij mss wel, mr hetgeen ons het meest interesseert .... haar centen dus, totaal nt.

maw, we supporteren vr iemand die haar geld nt aan haar landgenoten wil schenken, mr lekker egoistisch andere oorden opzoekt eens ze genoeg vermogen bijeen heeft.

vr alle duidelijkheid, ze heeft groot gelijk, mr ik vind het dan wel nogal raar dat ze op het koningshuis ontvangen word en dat ze als belgisch symbool beschouwd word.

dat verwijt kan je natuurlijk ook aan alle andere sporters die ginder hun centjes plaatsen maken. en dat doe ik bij deze dan ook.

born2bewild 17 december 2007 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3151856)
zij mss wel, mr hetgeen ons het meest interesseert .... haar centen dus, totaal nt.

maw, we supporteren vr iemand die haar geld nt aan haar landgenoten wil schenken, mr lekker egoistisch andere oorden opzoekt eens ze genoeg vermogen bijeen heeft.

vr alle duidelijkheid, ze heeft groot gelijk, mr ik vind het dan wel nogal raar dat ze op het koningshuis ontvangen word en dat ze als belgisch symbool beschouwd word.

dat verwijt kan je natuurlijk ook aan alle andere sporters die ginder hun centjes plaatsen maken. en dat doe ik bij deze dan ook.

exactly

the_dude 17 december 2007 02:45

Citaat:

³

Duvelke 17 december 2007 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3151802)
Als je in België woont, ben je een Belg (*). Als je in Frankrijk woont, ben je een Fransman. Als je in Monaco woont, ben je een Monegask.

(*) Ik wil het communautaire even achterwege laten in deze draad.

Fout, wat op je identiteitskaart staat, dat is je nationaliteit ! Daarop staat dus BELG.
waar je woont is je gerechterlijke woonplaats, meer niet.

Duvelke 17 december 2007 12:39

Citaat:

sorry, maar dat vind ik egoistisch van u, dat gij zo denkt. Waarom zou zij haar centen met u of met ons moeten delen?
Draait alles rond geld bij u mss? Als je te kort komt, ga dan wat extra bijklussen ofzo e...:roll:

Hashiwokakero 17 december 2007 12:53

Justin woont toch ook in Monaco of vergis ik mij nu?:-P

edit: ja dus als ik deze discussie lees, niet te trots van belgië dus, als je al niet meer in je eigen land wil wonen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be