![]() |
Justine Henin: de trots van Belgie
Ze is en blijft gewoon de beste van gans Belgie !
Van harte proficiat met haar prijs !! Sportpersoonlijkheid van het jaar !! |
Een prijs die ze terecht gekregen heeft!
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als Tommeke trouwens, maar die heeft zijne trofee zelf al gekozen. :lol: |
Proficiat Justine.
Paulus. |
Citaat:
:cheer: Justine Henin :cheer: |
al jaren hét uithangbord van sportief België
:thumbsup: :cheer: |
Twee Monegasken verkozen tot sportpersoonlijkheid van het jaar. Gaan ze ook nog eens "Belgen" kiezen??
|
Citaat:
zij is belg, geen monegask tis ni omdat ze daar woont, dat ze geen belg is e. Ze is momenteel ook in charleroi om zieke kinderen te steunen. Dus ze heeft echt nog wel voeling met Belgie hoor. |
Citaat:
(*) Ik wil het communautaire even achterwege laten in deze draad. |
Henin is een goeie tennister.
Clijsters had ik eigenlijk wel veel liever, mr ja, die is gestopt. Henin kan je echter nt echt sympathiek noemen, laat staan verdenken van enige vlaamse sympathie. |
Voor volgende sportpersoonlijkheden, mogelijke nationaliteiten om tussen te kiezen:
http://www.belastingparadijzen.be/ |
Citaat:
maw, we supporteren vr iemand die haar geld nt aan haar landgenoten wil schenken, mr lekker egoistisch andere oorden opzoekt eens ze genoeg vermogen bijeen heeft. vr alle duidelijkheid, ze heeft groot gelijk, mr ik vind het dan wel nogal raar dat ze op het koningshuis ontvangen word en dat ze als belgisch symbool beschouwd word. dat verwijt kan je natuurlijk ook aan alle andere sporters die ginder hun centjes plaatsen maken. en dat doe ik bij deze dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar je woont is je gerechterlijke woonplaats, meer niet. |
Citaat:
Draait alles rond geld bij u mss? Als je te kort komt, ga dan wat extra bijklussen ofzo e...:roll: |
Justin woont toch ook in Monaco of vergis ik mij nu?:-P
edit: ja dus als ik deze discussie lees, niet te trots van belgië dus, als je al niet meer in je eigen land wil wonen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be