![]() |
Na 190 dagen, is dit het einde van België?
Na 190 dagen, is dit het einde van België?
Het Europees record 208 dagen (1977, Nederland) komt steeds dichterbij ... |
Citaat:
Meer autonomie voor de gewesten is nodig. Een splitsing van België bestaat voor in de fantasie van de franstalige media, die er elke dag reklame voor gemaakt hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. België is een samengeraapte volk 2. geen eenheid ......nee dat kennen ze niet 3. België is foutje van de natuur .....zie het maar als de Europese Miskraam.....alles de Baby leeft nog |
Iemand een idee wat de het wereldrecord is qua duur van de formatie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Was da in de voetbal ook maar zo. Daarom zou het al spijtig zijn als Belgie ophield want dan vervallen die historische matchen voor de toekomst. En de rooie duivels opgaan in oranje, geen gezicht. Anders maar een nieuwe competitie starten van boven de rivieren tegen onder de rivieren: Zuid nederland-Noord nederland.. |
Verhofstadt zou volgens de media nog voor kerstmis een interimregering willen hebben, dus de kans is groot dat we het record niet breken.
|
Alle democratische en sociaalvoelende krachten zouden deze crisis eigenlijk moeten toejuichen. Het zogenaamde oranje blauwe project belooft niks dan aanvallen op de arbeidersklasse.
|
Citaat:
Rooms-rood of een tripartite zal helaas maar weinig beter zijn, of het nu binnen of buiten België zal zijn. |
de huidige competitie in België en Nederland is saai ....elk jaar weer de zelfde winnaar zo ongeveer
maar als we nu België bij de Nederlandse Competitie voegen Club Brugge - Ajax (4-3 :lol: ) Feyenoord - Anderlecht (2-3) Nac Breda - RC Genk (4-2) geweldig :-D |
Citaat:
|
Weet ik nog niet maar ik hoop van niet.
|
Citaat:
Volgens mij hangt alles af van de PS en de MR. Laat de PS CDH (en Ecolo) vallen. Of wilt de MR toch in een regering met de CDH. Als ze daar niet uit geraken.. Citaat:
Dat zou lachen worden. Nieuwe verkiezingen! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas als een definitieve regering met accoord aan tafel zit, stopt de teller. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be