![]() |
o ja...
En doe die reclamebanner over Londen hier ook maar eens weg. Zó irritant.
:evil: |
Waarom niet ineens allemaal weg? ;-)
|
hosts ...
|
Citaat:
|
ik zie geen banner
:D |
Citaat:
![]() |
De banner valt nog wel mee, ik heb er niet echt last van. Op sommige grote nieuwssites zoals HLN en De Telegraaf (bij die nog het ergste) is het niet meer om aan te zien.
|
Pamukkale aan 199 euro in een 5 sterren-hotel aan half pension vind ik anders wel aantrekkelijk. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien denken ze nu dat ik nog méér banners wil... |
Citaat:
Waarisda? |
In Zuid-Oost Turkije.
Heel bekend om zijn kalkterrassen. ![]() Helaas, de banner is verdwenen bij mij. En ik heb examens binnenkort ook wel (en vliegangst). :oops: |
Citaat:
Om vliegangst te overwinnen kan je best eens een proefvlucht maken met een Cessna 172. Simpele vliegers waar ge goed aan kunt ziet wat wat doet, en of er iets aan scheelt. En dan laat de piloot u ook een stukske vliegen. Is plezant, en in mijn ogen is zo een open klein toestel waarin je toch een beetje het gevoel hebt dat je de zaak onder controle hebt beter dan een grote buis met wat raampjes..... Kost overigens niet veel. Ideaal verjaardagskadeau ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit ook zo een klont toeristen een waterval zien verbergen in Jamaica. Dunns River Falls staat geboekstaafd als de mooiste waterval aldaar, maar hou er rekening mee dat je ze mag beklimmen. Jij, maar ook dat amalgaam van enkele honderden Duitsers, Engelsen en Amerikanen... Niks zie je ervan, je moet een kaartje gaan kopen om te zien welke kleur de rotsen eigenlijk zijn... Das het nadeel van toerisme en eigenlijk mag ik daar niet over klagen want zelf sta ik daar toch ook maar mooi als toerist... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
o ja!!
ik heb de-jazeker kat onlangs zien zitten in een huis waar den belgischen driekleur aan den gevel hing :twisted:
|
Citaat:
Als ik dat ooit van iemand krijg als 'cadeau' zal onze volgende ontmoeting in de rechtbank plaatsvinden, met poging tot moord ten laste. Mijn hart zou het in zo'n toestel begeven van de stress. |
Citaat:
Je hoeft daar echt geen angst voor te hebben. Het is eigenlijk gewoon zoals meerijden met een autobus, alleen véééééééééééééééééééééééé� �éééééééééééééééééééééééé� �él veiliger. Zelfs veiliger dan met een trein of schip. En als het toch naar beneden dondert, dan stap je toch gewoon uit en anders ben je direct van alle politieke misserie hier in dat kutland verlost. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be