Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   o ja... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99565)

Jazeker 17 december 2007 16:05

o ja...

En doe die reclamebanner over Londen hier ook maar eens weg. Zó irritant.

:evil:

Dronkoers 17 december 2007 16:08

Waarom niet ineens allemaal weg? ;-)

Firestone 17 december 2007 16:09

hosts ...

Jazeker 17 december 2007 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3152930)
Waarom niet ineens allemaal weg? ;-)

Het mag nog iets opbrengen, he ;-)

Proletariër 17 december 2007 16:11

ik zie geen banner

:D

duveltje382 17 december 2007 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3152934)
hosts ...

Hier voor U zé ;)

Savatage 17 december 2007 16:14

De banner valt nog wel mee, ik heb er niet echt last van. Op sommige grote nieuwssites zoals HLN en De Telegraaf (bij die nog het ergste) is het niet meer om aan te zien.

Groentje-18 17 december 2007 17:23

Pamukkale aan 199 euro in een 5 sterren-hotel aan half pension vind ik anders wel aantrekkelijk. 8O

Visjnu 17 december 2007 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3152934)
hosts ...

idd :-D

BigF 17 december 2007 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3152926)
En doe die reclamebanner over Londen hier ook maar eens weg. Zó irritant.

:evil:

Ik heb een paar dagen geleden uit frustratie eens op die 5+5+5=550 banner geklikt en daar voel ik me nog steeds schuldig over...

Misschien denken ze nu dat ik nog méér banners wil...

Tavek 17 december 2007 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3153122)
Pamukkale aan 199 euro in een 5 sterren-hotel aan half pension vind ik anders wel aantrekkelijk. 8O

Waarisda?

Groentje-18 17 december 2007 20:44

In Zuid-Oost Turkije.
Heel bekend om zijn kalkterrassen.

Helaas, de banner is verdwenen bij mij.
En ik heb examens binnenkort ook wel (en vliegangst). :oops:

Tavek 17 december 2007 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3153642)
In Zuid-Oost Turkije.

Ziet er mooi uit.

Om vliegangst te overwinnen kan je best eens een proefvlucht maken met een Cessna 172. Simpele vliegers waar ge goed aan kunt ziet wat wat doet, en of er iets aan scheelt. En dan laat de piloot u ook een stukske vliegen. Is plezant, en in mijn ogen is zo een open klein toestel waarin je toch een beetje het gevoel hebt dat je de zaak onder controle hebt beter dan een grote buis met wat raampjes.....

Kost overigens niet veel. Ideaal verjaardagskadeau ofzo.

Savatage 17 december 2007 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3153642)
In Zuid-Oost Turkije.

Dat is wel een oude foto vermoed ik, want momenteel is het er niet meer zo mooi als toen. De Turken hebben het toeristisch iets te veel uitgebuit.

BigF 17 december 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3153898)
Dat is wel een oude foto vermoed ik, want momenteel is het er niet meer zo mooi als toen. De Turken hebben het toeristisch iets te veel uitgebuit.

Ik was het ook aan't denken, schone foto maar denkt er voor de zekerheid toch maar een paar honderd toeristen bij...
Ooit ook zo een klont toeristen een waterval zien verbergen in Jamaica. Dunns River Falls staat geboekstaafd als de mooiste waterval aldaar, maar hou er rekening mee dat je ze mag beklimmen. Jij, maar ook dat amalgaam van enkele honderden Duitsers, Engelsen en Amerikanen... Niks zie je ervan, je moet een kaartje gaan kopen om te zien welke kleur de rotsen eigenlijk zijn...

Das het nadeel van toerisme en eigenlijk mag ik daar niet over klagen want zelf sta ik daar toch ook maar mooi als toerist...
:-(

Jaani_Dushman 17 december 2007 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3153122)

Het Turkse leger zou u nochtans dankbaar zijn voor die finacniële steun aan haar financiëel-economische nevenactiviteit.

Den Ardennees 17 december 2007 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3153947)
Het Turkse leger zou u nochtans dankbaar zijn voor die finacniële steun aan haar financiëel-economische nevenactiviteit.

ah ja, als het niet naar hen gaat, gaat het naar de moslim-fundamentalisten:?

The Paulus Experience 17 december 2007 23:53

o ja!!

ik heb de-jazeker kat onlangs zien zitten in een huis waar den belgischen driekleur aan den gevel hing :twisted:

Groentje-18 18 december 2007 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3153887)
Ziet er mooi uit.

Om vliegangst te overwinnen kan je best eens een proefvlucht maken met een Cessna 172. Simpele vliegers waar ge goed aan kunt ziet wat wat doet, en of er iets aan scheelt. En dan laat de piloot u ook een stukske vliegen. Is plezant, en in mijn ogen is zo een open klein toestel waarin je toch een beetje het gevoel hebt dat je de zaak onder controle hebt beter dan een grote buis met wat raampjes.....

Kost overigens niet veel. Ideaal verjaardagskadeau ofzo.

8O
Als ik dat ooit van iemand krijg als 'cadeau' zal onze volgende ontmoeting in de rechtbank plaatsvinden, met poging tot moord ten laste. Mijn hart zou het in zo'n toestel begeven van de stress.

Jantje 18 december 2007 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3154398)
8O
Als ik dat ooit van iemand krijg als 'cadeau' zal onze volgende ontmoeting in de rechtbank plaatsvinden, met poging tot moord ten laste. Mijn hart zou het in zo'n toestel begeven van de stress.

Vliegen is geweldig.
Je hoeft daar echt geen angst voor te hebben.
Het is eigenlijk gewoon zoals meerijden met een autobus, alleen véééééééééééééééééééééééé� �éééééééééééééééééééééééé� �él veiliger.

Zelfs veiliger dan met een trein of schip.

En als het toch naar beneden dondert, dan stap je toch gewoon uit en anders ben je direct van alle politieke misserie hier in dat kutland verlost.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be