Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   kerstboodschap (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99591)

born2bewild 18 december 2007 05:18

kerstboodschap

van albeir.

waarover zal het zoal gaan peinst u?
hoe dikwijls gaat'm het woordje solidariteit prononceren?

Burkide 18 december 2007 08:45

Of de rijkdom van de verscheidenheid? Of hoe hartverwarmend de duidelijke tekens van gehechtheid aan het Vaderland waren?

Chipie 18 december 2007 08:49

Inderdaad...
De Koninklijke Familie bestaat uit een rijke verscheidenheid... :-D

HAMC 18 december 2007 10:56

Misschien krijgen we dit jaar Astrid voorgeschoteld, goeie training voor als vader sterft. Tenslotte zal Astrid de troon krijgen en niet haar domste broer.

Geert C 18 december 2007 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3154566)
Misschien krijgen we dit jaar Astrid voorgeschoteld, goeie training voor als vader sterft. Tenslotte zal Astrid de troon krijgen en niet haar domste broer.

Dan moet Filips wel zijn troon weigeren, dat zie ik onze "zendeling" nog niet doen. :lol:

HAMC 18 december 2007 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3154570)
Dan moet Filips wel zijn troon weigeren, dat zie ik onze "zendeling" nog niet doen. :lol:

Dan liefst zo snel mogelijk, dan kan zijn grote strijd tegen de bozen beginnen.

Kazan 18 december 2007 11:39

"Iek geef et op! Belgique mag mijn kloten kussen!"

Bometal 18 december 2007 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3154689)
"Iek geef et op! Belgique mag mijn kloten kussen!"

roflol *tot grote verbazing van mijn omliggende collega's ;)*

ik zie het zo voor mij ... Gieren :)

illwill 18 december 2007 12:25

We moeten samenwerken, we moeten naar oplossingen zoeken, we moeten verdraagzaam en solidair zijn en allemaal ons steentje bijdragen aan de natuur. buiten natuurlijk de koninklijke familie zelf die rustig met 4 nieuwe mercedessen of bmw`s rijd elk jaar, samen met de ferrari`s van Laurent. Zolang wij maar niet vervuilen e. :roll:

Pelgrim 18 december 2007 12:36

'nothing important happened today', schreef George de derde in zijn dagboek op vier juli 1776.

Burkide 18 december 2007 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3154818)
'nothing important happened today', schreef George de derde in zijn dagboek op vier juli 1776.

Ik heb hetzelfde verhaal gelezen over Louis XVI op 14 juli 1789 (maar dan in 't Frans)...

Anna List 18 december 2007 12:41

hij gaat de familiewaarden promoten, en tegelijk zijn dochter Delphine miskennen

hij gaat de solidariteit promoten met een belastingvrije dotatie en een successierechtenontduikconstructie

hij gaat oproepen tot waakzaamheid voor het milieu (als belangrijke aandeelhouder in Umicore)

etc etc allemaal heel cynisch ...

Mitgard 18 december 2007 17:06

het zal goed doen om eindelijk nog eens een positieve boodschap op TV te horen, na al dat negativistisch anti-politiek geleuter.

Chipie 18 december 2007 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3155287)
het zal goed doen om eindelijk nog eens een positieve boodschap op TV te horen, na al dat negativistisch anti-politiek geleuter.

Inderdaad, als men ziet op welke schandalige manier de Franstaligen linksen de regeringsvorming hebben tegengehouden... zonder rekening te willen houden met de kleine man... :oops:

vooruit 18 december 2007 17:10

Citaat:

:| Zuurpruim.

Ik heb mij doodgelachen de laatste tijd.:lol:

Savatage 18 december 2007 17:11

Citaat:

Houd uwe videorecorder al maar klaar om de toespraak op te nemen ;-)

De schoofzak 18 december 2007 17:16

Citaat:

Dat vind ik ook.
Daarom zou Hij (de koninklijke Hoge) het wel eens kunnen hebben over de afscheidspremie voor mensen die plots zonder werk vallen. Die premie moet vw-VORST-waardig hoog zijn, zeker voor mensen met beperkte toekomstige kansen, zoals ééntalig-Fransen, mensen met weinig echt-werk-ervaring, beperkte intelligentie, mensen met een taai karakter en koningen ...

born2bewild 18 december 2007 17:48

Citaat:

het alternatief is natuurlijk om u een leven te zoeken

Mitgard 18 december 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3155321)
het alternatief is natuurlijk om u een leven te zoeken

gelijk gij gedaan hebt zeker. :lol:

nee, ik ben best tevreden met mijn leven, waarin ik blijkbaar niet zo'n verzuurde negativist als u hoef te zijn.

Den Ardennees 18 december 2007 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3154820)
Ik heb hetzelfde verhaal gelezen over Louis XVI op 14 juli 1789 (maar dan in 't Frans)...

Toen men keizer Karl II van Oostenrijk in november 1918 kwam melden dat hij afgezet was, riep hij tegen zijn ministers: "... en ik heb net een nieuwe serie postzegels met de beeltenis van mij en mijn vrouw laten drukken!"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be