![]() |
kerstboodschap
van albeir.
waarover zal het zoal gaan peinst u? hoe dikwijls gaat'm het woordje solidariteit prononceren? |
Of de rijkdom van de verscheidenheid? Of hoe hartverwarmend de duidelijke tekens van gehechtheid aan het Vaderland waren?
|
Inderdaad...
De Koninklijke Familie bestaat uit een rijke verscheidenheid... :-D |
Misschien krijgen we dit jaar Astrid voorgeschoteld, goeie training voor als vader sterft. Tenslotte zal Astrid de troon krijgen en niet haar domste broer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Iek geef et op! Belgique mag mijn kloten kussen!"
|
Citaat:
ik zie het zo voor mij ... Gieren :) |
We moeten samenwerken, we moeten naar oplossingen zoeken, we moeten verdraagzaam en solidair zijn en allemaal ons steentje bijdragen aan de natuur. buiten natuurlijk de koninklijke familie zelf die rustig met 4 nieuwe mercedessen of bmw`s rijd elk jaar, samen met de ferrari`s van Laurent. Zolang wij maar niet vervuilen e. :roll:
|
'nothing important happened today', schreef George de derde in zijn dagboek op vier juli 1776.
|
Citaat:
|
hij gaat de familiewaarden promoten, en tegelijk zijn dochter Delphine miskennen
hij gaat de solidariteit promoten met een belastingvrije dotatie en een successierechtenontduikconstructie hij gaat oproepen tot waakzaamheid voor het milieu (als belangrijke aandeelhouder in Umicore) etc etc allemaal heel cynisch ... |
het zal goed doen om eindelijk nog eens een positieve boodschap op TV te horen, na al dat negativistisch anti-politiek geleuter.
|
Citaat:
|
Citaat:
:| Zuurpruim. Ik heb mij doodgelachen de laatste tijd.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom zou Hij (de koninklijke Hoge) het wel eens kunnen hebben over de afscheidspremie voor mensen die plots zonder werk vallen. Die premie moet vw-VORST-waardig hoog zijn, zeker voor mensen met beperkte toekomstige kansen, zoals ééntalig-Fransen, mensen met weinig echt-werk-ervaring, beperkte intelligentie, mensen met een taai karakter en koningen ... |
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik ben best tevreden met mijn leven, waarin ik blijkbaar niet zo'n verzuurde negativist als u hoef te zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be