![]() |
monsieur le baron Verhofstadt
Meneer de baron,
Burggraaf of graaf? De emotionele vaarwel toespraak van een van de grote verliezers van de verkiezingen van juni 2007 beloofde nochtans een mooi en veilige uitvaart te zijn. Er was misschien nog toekomst voor Guy Verhofstadt, Belgisch, Vlaams of Europees wie zal het zeggen? Zoveel maanden en dagen later ging dit door het lot waar men in politiek noiet altijd meester over is, veranderen. Buiten de lopende zaken werd hij door zijne majesteit Koning Albert II terug gemobiliseerd om alle Belgen te redden. Formateur van Verhofstadt III een regering die mag regering tot de hergeboorte van verkozene…. |
Richelieu zal zo stom niet zijn om Verhofstadt nu al een adellijke titel aan te bieden.
|
Citaat:
Voor de Franstaligen kan hij niet meer stuk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Vicompte Guy Verhofstadt de Mariakerque et Dépanneur d'Ypres wel iets hebben. |
Een "gentenaar" van dat allure kan geen vlaming zijn.Daar zullen ze zelfs zelve mee akkoord gaan.Wil zelfs als Bruggeling, de Gentenaars niet opzadelen met zulke weekluis.
|
Citaat:
|
De titel Graaf van Vlaanderen is nog beschikbaar. :twisted:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
je moet je schamen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques...ele_de_Strihou of anders , zoals hij staat in wiki - helemaal beneden - in de rubriek - belgisch ambtenaar :-) imho - te veel eer ;-) |
Citaat:
Of Raspoetin, dat schijnt ook één van zijn vele bijnamen te zijn. :? |
Citaat:
neu*kt hij bijna alle hofdames bijna dood :-) ??? anders is hij die bijnaam niet waardig :-) en vermoord worden door een of andere aristocraat http://nl.wikipedia.org/wiki/Felix_Joesoepov nee , echt , te veel eer :-P ps - trouwens , ik vraag me al lang af , welk geslacht/adellijke familie zou kunnen recht hebben/aanspraak kunnen maken op de troon van wat nu Vlaanderen wordt genoemd welke is de oudste Vlaamse adellijke familie ??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be