Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kerstcadeautjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99619)

Groentje-18 18 december 2007 18:12

Kerstcadeautjes

Wat verwachten jullie dit jaar onder de Kerstboom? En wat geven jullie? Of sla je het hele gedoe over wegens te weinig succesvol of ideologie?

DaBlacky 18 december 2007 18:17

ik verwacht niets. Maar ik zie dat ik kleding ga krijgen. Ik geef mijn ma een boek. Maar tijdens de kerstdagen zelf heb ik zoveel mogelijk werkuren gevraagd. De 24ste werk ik van 14-22 en de 25ste van 9-17.30. En dat vooral omdat ik niet anders kon.

vercetti 18 december 2007 19:17

Half Life; Orange Box
Twin Peaks seizoen twee, alhoewel ik denk dat die 8 afleveringen van seizoen 1 niet te evenaren zijn. :(

DaBlacky 18 december 2007 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 3155388)
ik verwacht niets. Maar ik zie dat ik kleding ga krijgen. Ik geef mijn ma een boek. Maar tijdens de kerstdagen zelf heb ik zoveel mogelijk werkuren gevraagd. De 24ste werk ik van 14-22 en de 25ste van 9-17.30. En dat vooral omdat ik niet anders kon.

En met "niet anders" bedoel ik dus "niet meer". Als ik kon, had ik gevraagd om de 24ste van 10 tot 22 en de 25ste van 12 tot 22u te werken of dergelijk.

rotdagen... Dit jaar toch.

BigF 18 december 2007 19:55

Ik zit er sterk over te verzinnen om mij ne nieuwe gitaarversterker aan te schaffen.
Verschillende mensen in mijn omgeving (ook van die ouw zakken) zijn een instrument aan't aanleren en ik voel een reeks jamsessies aankomen...
:cheer:

Enige tips?
Mijn voorkeur gaat uit naar ne losse top met een speakerkast eronder. Dat klinkt toch nog altijd net ietsje meer uppercut dan een combo.

berre 18 december 2007 20:17

pff ik ga eens moeten gaan zien voor wat kleine spullekes als kado's. heeft er iemand aanraders van zo van die kleine niet te dure spulletjes die ge kunt geven met kerstmis?

Nick_ 18 december 2007 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3155613)
pff ik ga eens moeten gaan zien voor wat kleine spullekes als kado's. heeft er iemand aanraders van zo van die kleine niet te dure spulletjes die ge kunt geven met kerstmis?

het traditionele paar sokken? :-P

Voodoo Child 18 december 2007 20:24

Wat ik verwacht : http://forum.politics.be/showthread.php?t=99309
(gij se plagiatrice !)

Wat ik geef:
- Een bonsai
- Een tafelklok
- Cadeaubonnen

HAMC 18 december 2007 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 3155633)

Wat ik geef:
- Een bonsai

Een tweenaald den mag ik hopen?

Ben je een kweker misschien?

Voodoo Child 18 december 2007 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3155652)
Een tweenaald den mag ik hopen?

Ben je een kweker misschien?

Serissa Foetida

Ik heb het verzorgen meegekregen van thuis uit en het is voor iemand in mijn directe omgeving, dus over verzorging hoeft die zich geen zorgen te maken :)

Dronkoers 18 december 2007 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3155376)
Wat verwachten jullie dit jaar onder de Kerstboom? En wat geven jullie? Of sla je het hele gedoe over wegens te weinig succesvol of ideologie?

Ik hoef niks en ik geef niks, buiten een rondje ;-)

PollyCorrect 18 december 2007 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3155376)

ideologie schmideologie!

Cadeautjes aub.

PollyCorrect 18 december 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3155613)

gewoon kleine spulletjes dan, maar wel bijzonder. Niet dat alledaagse gedoe. Goed zoeken, menneken! (en wegblijven uit oxfam ellendewinkels)

;)

PollyCorrect 18 december 2007 21:07

ik heb reeds gegeven. Geven is léuk. Krijgen ook.

Heb onlangs DRIE pakketten uit de U, S and A ontvangen met leuks.
Snowman poop, inpakpapier met als design speklappen, echte homebrand Starbcuks koffie, een tshirt met glitters, heerlijke mintpatties,...

Fun!!

Mitgard 18 december 2007 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3155572)
Ik zit er sterk over te verzinnen om mij ne nieuwe gitaarversterker aan te schaffen.
Verschillende mensen in mijn omgeving (ook van die ouw zakken) zijn een instrument aan't aanleren en ik voel een reeks jamsessies aankomen...

Enige tips?
Mijn voorkeur gaat uit naar ne losse top met een speakerkast eronder. Dat klinkt toch nog altijd net ietsje meer uppercut dan een combo.

ik wil ook ne nieuwe versterker, een kleintje voor op mijn kamer. iets van 20 watt ofzo, roland cubeke misschien.
ik heb nu zo'n lullige zware JCM 900 maar dat is totaal niet practisch.

The Paulus Experience 18 december 2007 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3155572)

Enige tips?
Mijn voorkeur gaat uit naar ne losse top met een speakerkast eronder. Dat klinkt toch nog altijd net ietsje .

Citaat:

meer uppercut dan een combo
:lol:

plugt uw gitaar eens in een Blues Deville van Fender en leeft eens ;-)
Mijne Deville 60 Watt blaast gewoon die 100 Watt Marshall-mormels wenend naar huis. En zéker wat betreft geluidskwaliteit
Of probeer es nen Vox AC30.

BigF 18 december 2007 21:31

Hier thuis speel ik over mijn Apple door een 50W Marshall comboke. Dat Marshall comboke doet niet meer dan versterken, net zo hard als de gain open kan voor-ie begint te oversturen want dat is echt huilen met de pet op.

Maar voor thuis voldoet dat prima.

Voor een repetitiehok voel ik toch meer voor een top en een kast. En het merk maakt me niet uit maar ik wil van vrij clean tot behoorlijk overstuurd een goed geluid hebben.
Echt geen idee momenteel.

Die Fender is een leuke tip; ik heb eigenlijk nog nooit op ne Fender versterker gespeeld...
:oops:

HAMC 18 december 2007 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 3155713)
Serissa Foetida

Ik heb het verzorgen meegekregen van thuis uit en het is voor iemand in mijn directe omgeving, dus over verzorging hoeft die zich geen zorgen te maken :)

S. Foetida, ik ken het wel. Klein fijn groen blaadje met een wit streepje, gewoonlijk.

Ik ben lang geleden bij Danny Use les gaan volgen in Kei Bonsai Kai, bangelijke kerel op gebied van bomen. In die tijd kwamen er geregeld Japaners workshops geven. Veel geleerd daar.

Mitgard 18 december 2007 21:42

versterker is toch niet zo belangrijk meer tegenwoordig, hetgeen wat telt zijn uw effecten. ne boss GT8 ofzo en het maakt toch niet meer uit waarop ge speelt. ik heb een bescheiden me30, niet slecht qua geluid maar switchen van een effect naar een ander geeft een kleine stilte tussenin, crappy voor live te spelen dus. maar wel goeie fuzzy distortion.

HAMC 18 december 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3155882)
versterker is toch niet zo belangrijk meer tegenwoordig, hetgeen wat telt zijn uw effecten. ne boss GT8 ofzo en het maakt toch niet meer uit waarop ge speelt. ik heb een bescheiden me30, niet slecht qua geluid maar switchen van een effect naar een ander geeft een kleine stilte tussenin, crappy voor live te spelen dus. maar wel goeie fuzzy distortion.

Versterker is niet belangrijk?

The Marshall noise!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be