MaGNiFiCaT |
18 december 2007 23:15 |
Citaat:
'Oh my God, echte smurfen! Ik wilde vroeger als klein meisje altijd al een smurf hebben!' Daarna draaide ze zich om naar haar vriend en vroeg: 'Kan ik er een mee naar huis nemen?'
|
Dat moet ze toch niet vragen aan haar vriend??:? :? Wie zit hier met de kluiten??:?
Citaat:
Volgens de bron deed Paris erg neerbuigend. "Ze sprak op een kinderachtige toon tegen de dwergen. Ze zei dat ze de twee smurfen wilde toevoegen aan haar bonte verzameling huisdieren."
|
Uiteraard dat zij op een bepaalde kinderlijke toon spreekt tegen 2 dwergen-carnavalszotten, je hebt hier niet de Koning voor je éh...:roll:
Citaat:
De twee acteurs konden het kinderlijke gedrag van Paris niet waarderen. " Een van de twee ergerde zich enorm aan Paris en begon haar uit te schelden. Hij schreeuwde dat hij een volwassen man was en dat ze moest ophouden met haar 'belachelijke babypraat'." En terecht!
|
Wat een belachelijke zever is me dat.8O Die vent kleedde zich als smurf, dus moet hij maar verdragen dat de mensen hem ook zo gaan benaderen....:roll:
|