roger verhiest |
20 december 2007 13:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
(Bericht 3159257)
klinkt bij mij nog steeds even smerig.
Of vind jij het normaal dat die vent eerst zijn leuter tussen dat kind haar benen moet kunnen steken alvorens zij een boterhammetje krijgt?
|
Mag ik je delectuur van GeertMak zijn magistraal werkje "In europa" aanbevelen ?
Dat de "verlovingspraktijken" in vele gemeenschappen om het zacht uit te drukken "strijdig zijn met onze zeden en moraal" is wel duidelijk. De lijst wansmakelijkheden is lang : vrouwenbesnijdenissen, de samenaankoop van een vrouw door verschillende broers - en heel eiland bevolkt door het biologisch te prijzen werk van één man met een hondertal vrouwtjes..
Maar ook vanuit "onze" cultuur vertrekken er quasi dagelijks horden geilaards in de richting van bepaalde landen die "populair" zijn bij pedo's
en de sexuele appetijt is voor deze lieden "goedkoper" te voldoen : ze moeten met hun gedwongen sexuele partners zelfs niet trouwen !
Het paradijs van de moslims is voor deze "heren" (waarvan vele zich als goede katholieken mogen bestempelen - als ze gaan biechten-)
realiteit nog in dit ondermaanse bestaan.
Dus : waarom hebben "de moslims" nu altijd "de boter gefret" ?
Is het misschien zo dat er een grote groep europeanen is die altijd behoefte hebben aan een zondebok, een groep mensen die beladen met alle vooroordelen zonder enige vorm van proces of zelfs maar realiteitszin
in een verdomhoekje of erger mogen geplaatst worden ? Zijn christenen gezien hun relgieuze symbolen sado masochisten ? Hebben wij een onweerstaanbare drang om brandstapels op te richten, de ruiten van onze buurtwinkels in te gooien omdat de winkelier de "verkeerde" godsdienst belijdt ? Ik heb het nu niet exclusief over Moslims.. het gaat ook over katholieken, protestanten, joden.. of is iedereen te stom om de recente geschiedenis er eventjes op na te lezen ?
|