![]() |
N-VA stapt niet mee in de noodregering.
Ik lees net op de site van de VRT, dat N-VA niet meestapt in de regering en hun kartelpartner CD&V wel. Hoe kan dat? Je hebt toch gemeenschappelijke kandidatenlijsten en zo?
|
Als de 6 of 7 n-va leden zeggen dat ze geen vertrouwen geven in de regering en niet meestappen in die regering, wat is dan het probleem? Kan toch perfect?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft dit gevolgen voor de onderlinge verhoudingen binnen het kartel?
|
het is wel
Citaat:
:vlaander: |
'k dacht gelezen te hebben dat men aan de vergadering morgen ging vragen of men de regering vanop de parlementsbanken ging steunen of niet..
men zou geen minister leveren.. als jo vandeurzen minister wordt betekent dat wel, als ik mij niet vergis, dat er in principe een limburgs zeteltje wordt ingenomen door een n-va'er. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die godverdommese CVP kwallen gaan ons weer verkopen. Als ik BDW ben stap ik er nu helemaal uit anders gaat zich 2009 wreken, garantie!
|
Citaat:
Maar BDW moet in geval van regeringsdeelname dat nog altijd voorleggen aan een N-VA congres. En daar wacht ik op. |
Citaat:
Waar is die vette vis van de NV-A:lol: Leterme geeft zo maar een postje aan cdh,die nu voor een postje wel in een intriemregering stapt. VHS heeft weer eens de walen bediend |
Citaat:
|
NVA verdient respekt. Wat een klucht, die noodregering, zo wordt een Waalse vakbondsman minister van Werk. Hoe onnozel kan je zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be