![]() |
Hoe de forummers kerst moeten doorkomen.
Allez, ik ga me wat mengen in de kerstsfeer en de gemoederen op het forum zo optimaal proberen te houden. :-D
Hier enkele tips hoe de forummers het kerstgebeuren door moeten. http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/a...s-single.dhtml Even samenvatten: --> Heb geen medelijden met het gelukkige koppeltje aan de overkant dat toch elke nacht apart slaapt. --> Economisch zeer positief, je gaat nog rijk worden op die manier. --> Jongen (meisje), je bent vrij, wat kan je nog meer willen. --> Als je zin hebt stap je gewoon op het vliegtuig, binnen enkele uren sta je aan de andere kant van de wereld, en geen haan die er naar kraait. PS: Voor alle mensen die nog bij hun moeder wonen --> pleeg zelfmoord.8-) |
wat is er mis om bij je moeder te wonen?
ik heb een vriendin maar ik woon nog thuis. Hotel thuis is nog altijd veel goekoper dan hotel samenwonen |
Ik ga dees jaar eens goed knokken op de Kerstmarkt denk ik :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks heel laten eh ;-) |
amai, das lang geleje dak nog is ne post van dejohan zen tegengekomen :D
|
Kerstmis viert men thuis in alle devotie :lol:
|
Citaat:
Loopt gij ook rond met Kerstballen in Uw oren en een Kerstmuts op Uwen bol appelmoes? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ge moet eens zien hoeveel koppels dat er na de feestdagen uit elkaar gaan.
er zijn er zoveel die wachten om het te zeggen tot na kestmis, om de feestperiode niet te verpesten. :twisted: |
Citaat:
Het nieuwe jaar met een propere lei beginnen zoals ze zeggen eh ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mitgard, het zonnetje dat mijn dag verblijdt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar mijn broer om een lekker duveltje te zuipen,en dan wa te pissen in de stal aan de kerk ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be