![]() |
Frank Vanhecke - De keien van de wetstraat
Hier (http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...FrankVanhecke#) een bijzonder interessant interview met partijvoorzitter Frank Vanhecke, waarin hij nogmaals benadrukt dat het Vlaams Belang een consequente radicale Vlaams-nationale partij is en zal blijven, en waarin hij aantoont dat postjes of voorzitterschappen eigenlijk van secundair belang zijn. Ook het feit dat hij resoluut Jean Marie Le Pen boven Geert Wilders en de N-VA boven de Lijst Dedecker verkiest, vind ik een positief signaal. Zeker de moeite!
|
Eigen Volk Eerst !!!!
|
Frank Van Hecke die Kuifje wou worden, dat is gelijk Osama die superman wil zijn :-)
ik zou eigenlijk liever dewinter of annemans zien in dat programma, een beetje meer actie. Laat ons hopen dat ze nog komen. |
Citaat:
Van hecke is de meest, laten we zeggen, beschaafde VB 'er. 2de is Annemans en derde is natuurlijk hopeloos geval Dewinter |
Citaat:
Het is wel fdw die het meeste stemmen haalt. Frank van hecke en annemans zijn meer mensen die rust brengen maar je ehbt van alles wat nodig. |
Citaat:
FDW is iemand die geen blad vr de mond neemt, mr soms zou hij dat wel mogen doen. FVH en Annemans zijn idd mensen die rust brengen, .... rust die de partij goed kan gebruiken. |
Het trio Vanhecke - Dewinter - Annemans vormt de perfecte combinatie van persoonlijkheden die het Vlaams Belang nodig heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, goed, het VB weer maar eens geboycot door die linkse media, zeker? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb de aflevering vrijdag al gezien. De sfeer was heel anders dan gewoonlijk, Ivan en collega hadden het vuur in de ogen en wilden kost wat kost Vanhecke erin luizen door steeds weer door te bomen over dat onnozel moskeelied of de politieke visie van zijn dochter. Vanhecke was verbaal ijzersterk (vooral toen er een vraag werd gesteld over de reactie van Annemans over zijn nieuwe kandidatuur) maar komt bij mij ongeloofwaardig en bekrompen over als steeds: een ietwat geweldadig uitziende, zonnebankbruine charmezanger in maatpak die voor de elfendertigste keer zijn afgezaagd schlager-hitje aframmelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frank Vanhecke is de rust zelf. Nadenkend, overwegend, doortastend en vastberaden. Laat zich niet van zijn stuk brengen.
Zelfs onze harde VRT-journalisten werden er mild van... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Le Pen is een persoon met een enorme minachting voor de Vlamingen en een enorme nepotist. Zijn vasthouden aan de macht in het FN zorgt enkel voor een enorm immobilisme en ongenogen in die partij. Hij kan alvast op geen greintje sympathie rekenen bij mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be