![]() |
Eerste krisis Verafstoot III: gok over welk item het zal gaan
Ik voorspel dat ze gauw ruzie zullen maken.
Dat zal binnen de eerste week het geval al zijn. Over welk onderwerp ?? Het eerste onderwerp van de tien punten in de regeringsverklaring, dat klaar zal zijn voor behandeling in de ministerraad. En na twee maanden is 't definitieven boel, omdat de samenvatting van de besprekingen voor de staatshervorming neergeschreven zullen zijn op twintig bladzijden, waar op elke ervan "non" zal staan. |
tis nu al boel over de communautaire nota verhofstadt, uw vraag was al gedateerd alvorens ze te stellen.
|
Citaat:
|
Verhofstadt tegen de CD&V.
Over de staatshervorming natuurlijk. Iets in de zin van dat de CD&V onredelijke eisen stelt aka haar verkiezingsbeloften nakomt, al naar gelang de bron. |
Eerst gaan ze toch met vakantie, dus de eerste week dat ze werken is er gegarandeerd boel!!
|
De interimregering zal gebukt gaan onder de problemen, het vormen van een echte regering zal dan ook echt onmogelijk worden.
Maar ik weet al wat het woord van 2008 wordt.:-D:-D Ofwel wordt het separatismus, maar voordat gaan we nog enkele maanden moeten wachten.8-) |
Citaat:
|
Ze gaan in die regering geen ruzie maken, want deze regering dient enkel om het buitenland het idee voor te spiegelen dat Belgie een regering heeft en dat men nu bezig is met de interne problemen buiten de regering op te lossen.
Want hie je het ook bekijkt, na de alarmbel van de Walen bij de stemming BHV, mag je er donder op zeggen dat deze ook zal gebruikt worden als er zaken gestemd worden die N-VA, LDD, VB, SP.A, Groen! niet aanstaan. Er zit immers een Vlaamse meerderheid op de bank en die is er echt op gebrand om te tonen dat VHS het niet kan. We gaan dus meer de politieke spelletjes van de oppositie in het oog moeten houden, dan wat deze VHS III regering doet. En daar komt dan nog bij, dat Ecolo ook op de bank is moeten blijven zitten als enige Waalse partij, en dat met meer dan 10 zetels. En dit als enige Waalse partij die force winst heeft gemaakt bij de verkiezingen van 10 juni 2007. +6.81% http://verkiezingen2007.belgium.be/n...aph_e4211.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan het niet hé, de Guy. |
Me dunkt dat er een forumrichtlijn over het opzettelijk verbasteren van namen (zoals "Verafstoot") moet komen.
|
namen
Citaat:
|
Citaat:
Reden genoeg voor de moderatie om het te verbieden. |
De Klucht
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of stoort het je enkel dat de naam van 'da joenk' oneerbiedig wordt gebruikt? |
Citaat:
|
:-P
Citaat:
|
Verafstoot ...dat ventje gaat nog spijt krijgen dat hij hieraan begonnen is...een paaar weken en ze rollen al batterend over de kasseien.
IK geloof dat de klucht nog 't een en 't ander te vereffenen heeft |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be