![]() |
Voor wat hebben wij hier flikken?
Een inbreker wordt op heterdaad betrapt, de politie staat er bij en gaapt er naar. Er zijn duidelijk bewijzen dat de man de voordeur gevandaliseerd heeft.
Tja, dat is het verslag van onze dag. Iemand die ooit legaal uit zijn appartement gezet werd, breekt er terug binnen en de flikken staan er bij en kijken er naar. Blijkbaar is het hen nog teveel om een PV op te stellen. Dezelfde kerel wurgde ook ooit bijna zijn vriendin door het raam. Toen reden er 3 combi's voorbij en gebeurde er ook niets. VOOR WAT HEBBEN WE HIER EIGENLIJK NOG FLIKKEN? Ze schijnen toch niets te doen. |
Citaat:
|
dit forum is niet de plek om uw persoonlijke fratsen en belevenissen ten topic te stelllen.
k&k is daar meer geschikt voor. |
Citaat:
De huisbaas van het pand is ook op de hoogte van de situatie. Enkele flikken hebben hier wat staan paraderen en daarmee was de kous af. De deur is nog steeds kapot en zo kan het ongewenst individu zich toegang tot het appartement blijven verschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien stond zijn domicilie daar nog? Dan kan de politie niet meteen verhinderen dat hij er inbreekt. In je eigen woning mag je immers inbreken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de flikken zijn er alleen om het veiligheidsgevoel te verhogen
niet om de veiligheid te verhogen daar komt nog bij dat ze vaak zelf het leven van diegenen die eigenlijk beschermd zouden moeten worden onveilig maken |
Citaat:
|
Citaat:
flikken treden in zo n situaties maar al te graag op ( zolang ze maar niet tegen echte criminelen moeten optreden ) en terug op kantoor kunnen ze toch weeral een interventie meer in hun rapport zetten om de schijn op te houden als zouden ze bezig zijn met de bescherming van de burger. |
Citaat:
|
als ik zie wat de flikken bovendien verdienen dan geef ik ze niet eens ongelijk
voor zo n hongerloontje ga ik ook mijn nek niet riskeren je moet maar gek zijn ik zou ook pas de kroeg binnen gaan als de knokpartij gedaan is tenzij ik een vette gevarenpremie krijg ofzoiets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be