Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Marokkanen zorgen voor drugs in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99836)

duveltje382 22 december 2007 06:43

Marokkanen zorgen voor drugs in Antwerpen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GVA
Politie brengt Antwerps drugsmilieu zware slag toe

De drugssectie van de lokale politie heeft het Antwerpse drugsmilieu een zware slag toegebracht. In het kader van een onderzoek naar een organisatie die op grote schaal drugs verkocht, werden vorige week bij 29 huiszoekingen 33 verdachten opgepakt, van wie er 29 werden aangehouden. Dat meldt Dominique Reyniers van het Antwerpse parket vrijdag.

Het onderzoek naar de organisatie startte in februari. Na doorgedreven speurwerk werd een piramidale structuur in kaart gebracht. "De moederorganisatie leverde heroïne, cocaïne en hasj aan verschillende drugsbendes in het Antwerpse. Zij dealden op hun beurt aan druggebruikers die vanuit het hele land naar Antwerpen kwamen", zegt Reyniers.

Op 19 oktober en op 12, 13, 14 en 17 december werden in totaal 29 huiszoekingen uitgevoerd op verschillende adressen in het Antwerpse. De politie nam 2.709,7 gram heroïne, 305 gram cocaïne, 789,8 gram hasj en 758,7 gram mengmiddel in beslag, alsook 35.000 euro cash, zeven auto's en een wapen.

Van de 33 verdachten die werden opgepakt, werden er 29 aangehouden en vier in vrijheid gesteld onder voorwaarden. Alle verdachten zijn van Marokkaanse origine en verblijven in Antwerpen-stad en het district Borgerhout. De leiders van de organisatie zijn tussen 27 en 40 jaar oud, de medewerkers tussen 19 en 30 jaar. Hun werkterrein bevond zich hoofdzakelijk in Deurne, Berchem en Borgerhout.

"De meeste verdachten zijn gekend bij justitie voor inbreuken op de drugswetgeving. Een van de leidinggevende figuren stond bovendien internationaal geseind voor een grootschalige invoer van cocaïne in Duitsland waarvoor hij 15 jaar cel kreeg", aldus Reyniers

Bron/GVA

Iets wat ik al heel dikwijls op het forum probeerde uit te leggen maar dan was het het dom duveltje die veralgemeende :roll:
Dus ik beweer terug dat er in mijn straat,soms voor de deur door die rotMarokkaantje gedielt wordt

Bhairav 22 december 2007 07:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3163186)
Bron/GVA

Iets wat ik al heel dikwijls op het forum probeerde uit te leggen maar dan was het het dom duveltje die veralgemeende :roll:
Dus ik beweer terug dat er in mijn straat,soms voor de deur door die rotMarokkaantje gedielt wordt

Die handel is allang overgenomen natuurlijk.

duveltje382 22 december 2007 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3163196)
Die handel is allang overgenomen natuurlijk.

Ja en daarom durven wij niet meer buitenkomen na 20.00 uur,maar daar liggen jullie niet van wakker hé :evil::evil::evil::evil:

Geert C 22 december 2007 10:37

Er staat "van Marokkaanse origine", het zijn dus naar alle waarschijnlijkheid Belgen. ;-)

Gelieve dus te spreken van "die Belgen" die voor uw deur dealen. :-)

duveltje382 22 december 2007 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3163360)
Er staat "van Marokkaanse origine", het zijn dus naar alle waarschijnlijkheid Belgen. ;-)

Die niet onozel hé,het zijn gewoon Marokkanen die dienen terug gestuurd te worden,das alles ;-)

Geert C 22 december 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3163369)
Die niet onozel hé,het zijn gewoon Marokkanen die dienen terug gestuurd te worden,das alles ;-)

Waar staat dat ze de Marokkaanse nationaliteit hebben?

duveltje382 22 december 2007 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3163403)

Meestal dan nog de bubbel nationaliteit
Het zijn kut jong die uit de samenleving moeten verwijderd moeten worden !!

Geert C 22 december 2007 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3163409)
Meestal dan nog de bubbel nationaliteit
Het zijn kut jong die uit de samenleving moeten verwijderd moeten worden !!

Ja ja, waar hebben we dat nog gehoord? :roll:

duveltje382 22 december 2007 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3163435)
Ja ja, waar hebben we dat nog gehoord? :roll:

In en Marokkaanse VZW mss,kan het :roll:

Marlboro 22 december 2007 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3163403)

Alle verdachten zijn van Marokkaanse origine en verblijven in Antwerpen-stad en het district Borgerhout.

Mensen die hier zijn geboren kan je helaas voorzover ik weet niet naar hun land sturen.
Als ze hier niet geboren zijn moet dat wel kunnen en dat zouden ze beter ook doen,daar zijn tenminste de gevangenissen leuker dan hier :twisted: .
Dan pas krijgen ze hun echte straf.

duveltje382 22 december 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3163625)
Alle verdachten zijn van Marokkaanse origine en verblijven in Antwerpen-stad en het district Borgerhout.

Mensen die hier zijn geboren kan je helaas voorzover ik weet niet naar hun land sturen.
Als ze hier niet geboren zijn moet dat wel kunnen en dat zouden ze beter ook doen,daar zijn tenminste de gevangenissen leuker dan hier :twisted: .

En negen van de tien zijn hier NIET geboren,en zelf al waren ze hier geboren,en dubbel paspoort is genoeg om terug te sturen;-)

Gargamel 22 december 2007 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3163625)

Nee jong,die geven ze terstond een gesponsert ticketje met bestemming Brussel,om er vanaf te zijn.:-P

PollyCorrect 22 december 2007 13:28

dat is toch al zo'n 25 jaar bekend, toch in Brussel?

duveltje382 22 december 2007 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3163661)

Maar voor link is dit nieuw,zij vallen uit de lucht :?

PollyCorrect 22 december 2007 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3163663)
Maar voor link is dit nieuw,zij vallen uit de lucht :?

toen ik op het lyceum zat zo'n 25 jaar terug kwam de 'shit', de hash, de marihuana, altijd van rokkies. Toen al. Dat waren toen nog vaak illegalen, die schoolkinderen aan de stuff hielpen. Als we als punker een Marokkaan zagen wisten we al dat die aan hash kon komen, en het voor 500BFR verder zou verkopen om zijn zakcentjes te verdienen.

Culturele verrijking, was toen al flink bezig.

Marlboro 22 december 2007 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3163639)
En negen van de tien zijn hier NIET geboren,en zelf al waren ze hier geboren,en dubbel paspoort is genoeg om terug te sturen;-)

Inderdaad,als ze toch hun eigen nationaliteit beschikken zouden ze ook hier kunnen beschikken.:lol:

Savatage 22 december 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3163360)

Ja, op die manier kan je het natuurlijk ook bekijken ...

:roll:

circe 22 december 2007 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3163661)

in antwerpen ook hoor. Alleen:.... de mensen mogen dat dus niet zeggen want dan zijn ze RASSIEST.

duveltje382 22 december 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3163758)
in antwerpen ook hoor. Alleen:.... de mensen mogen dat dus niet zeggen want dan zijn ze RASSIEST.

Laat mij dan maar rassiest zijn hoor;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be