![]() |
Trap niet in de 'terreur' val
Ik zie de mensen al over de markt lopen, argwanend kijkend naar elke moslim met een rugzak. De amerikanen hebben sinds kort gezegd dat ze Europa gaan helpen met het vechten tegen de terroristen. Ze zijn al volop bezig met hun propaganda molen. Straks volgen de wetten die dan aangepast worden zodat men mensen langer dan 24u kunnen vasthouden zonder bewijs. Belgie is nog een van de weinige landen waar daat niet kan.
Misschien moeten we ineens een guantanamo bouwen.. |
Citaat:
Stop toch eens met je propagandamolen man, er is hier niemand - op wat neuroten na, die u gelooft. |
Citaat:
Zo ver gegaan dat er een enorme beweging is gegroeid die niet in terroristen gelooft of die ze zelfs heimelijk gaan aanbidden, zolang ze maar het cruel america uitroeien. |
De VRT zat al wel hysterisch te gillen dat De Verenigde Staten hun burgers hadden ingelicht over dreiging in Brussel, en dat men in geval van reis naar België goed moest uitkijken.
Dat was héél wat nieuws voor die VRT. Typisch onpartijdig. Want het leuke is dat ALLE ambassades van over de hele wereld waren ingelicht over terreurdreiging, en niet alleen de USA. :roll: VRT. |
Citaat:
En als het wel gebeurd is, was het vast een Amerikaans complot, mét Israël natuurlijk. |
Citaat:
Het feit dat ze terrorisme gebruiken als methode is natuurlijk wél idioot omdat het systeembevestigend werkt. |
Toch tof he, zo'n terreurdreiging. Vlak voor kerstmis dan nog wel, kwestie van de kerstsfeer wat op te drijven, dat gezellige "wij"-gevoel. En ook dat "wij ook" gevoel van "wij horen nu lekker ook tot de boze wereld".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeveraars.
Alsof gij die terreur"dreiging" niet leuk vind... |
Citaat:
De dag erna worden radio en TV dan plots beheerst door een grootscheeps terreuralarm. Als ik me goed herinner was er even voor de laatste verkiezingen ook zo'n vaag terreuralarm. Hebben ze toen trouwens geen Vlaamse "terreurgroep" opgerold? |
Citaat:
Was dus ook mijn eerste idee bij het horen van VHS: hij moet iets hebben om de aandacht af te leiden. |
Ook Trabelsi zegt dat er geen terreurdreiging is: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...Trabelsi.dhtml (Maar in hoeverre is zo iemand te geloven?)
Maar soit, ik heb nooit geloofd dat er een echte dreiging was. Wat was immers hun uitleg? "We hebben ontdekt dat er een ontsnappingspoging met wapens werd voorbereid, dus zou er wel eens een terroristische aanslag kunnen komen.":| Ik zie het verband niet echt tenzij een ontsnappingspoging ook al een terroristische aanslag is. Ze willen gewoon de indruk geven dat er gevaar is, om achteraf te kunnen zeggen dat ze het goed opgelost hebben. |
Citaat:
Zo oud als de mensheid. |
alsof Londen en Madrid nooit hebben plaatsgevonden. Of wacht, het waren wellicht de joden die daarachter zaten:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
al quaeda werd door de VS gecreëerd, dus wanneer worden de échte verantwoordelijken eens aangepakt? De grootste terrorist in de wereld mag rustig zijn gang blijven gaan :?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be